Auteur Topic: Hikvision Ghosting  (gelezen 1059 keer)

Tim

• Groentje
  • *
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Hikvision Ghosting
« Gepost op: woensdag 14 februari 2024, 21:55 »
Hallo,

sinds kort heb ik een complete set Hikvision aangeschaft. Na alles te hebben geïnstalleerd en alles netjes hangt loop ik alleen tegen een probleem aan.overdag is het goed beeld en ‘s nachts ook alleen heb ik ‘s nachts last van vertraagd beeld als er iemand de oprit betreed (Ghosting) zou iemand toevallig mij kunnen helpen zodat dit probleem verholpen zou kunnen worden?
Het gaat om de harde schijf (Hikvision ds-7600 series) camera (Hikvision ds-2cd2387g2-lu)
 Mvg tim

HandokoF

• Erelid
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Werkvoorbereider beveiliging
Hikvision Ghosting
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 15 februari 2024, 00:48 »
Ik ben niet zo bekend meer met verschillende typenummers van HikVision. Maar mijn vermoeden gaat ernaar dat je in de avond ook gewoon kleuren beeld hebt en dan vermoedelijk iets van een darkfighter.

Als je een waas ziet van de persoon die beweegt dan is de kans zeer aannemelijk dat je te weinig verlichting hebt. Ondanks deze camera’s met zeer weinig licht kleurenbeeld kunnen genereren zul je toch een minimaal niveau licht moeten hebben. Probeer eens een paar flinke lampen op accu’s/batterijen op te hangen (zoals een bouwlampje op accu van de action) om daarmee iets meer licht te creëren en bekijk dan of het een verbeterend effect oplevert.

Overigens heb je deze post over CCTV geplaatst in de rubriek voor inbraakbeveiliging in plaats van CCTV.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
« Laatst bewerkt op: donderdag 15 februari 2024, 00:50 door HandokoF »

Pietje22589

• Erelid
    • Bekijk profiel
Re: Hikvision Ghosting
« Reactie #2 Gepost op: zondag 3 maart 2024, 09:53 »
Zet de sluitertijd omhoog. Het beeld wordt dan donkerder maar het ghosting zal dan opgelost zijn. Hang er anders een schrikverlichting bij!
Luisteren betekent voor velen: wachten totdat de
ander is uitgesproken.