Auteur Topic: UltraSync werking (icm ATS1500A-IP)  (gelezen 1275 keer)

roderick3

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
UltraSync werking (icm ATS1500A-IP)
« Gepost op: donderdag 11 mei 2023, 20:38 »
Aangezien ik mijn ATS1000A-IP wil gaan vervangen door een ATS1500A-IP ivm de ultrasync (wil de telefoonlijn eruit doen) toch even een vraag over ultrasync. Hoe werkt ultrasync precies bij inbraakmeldingen/brandmeldingen/etc? Ik heb nu een voice module erin zitten die om een bevestiging dmv de 0 vraagt en anders blijft bellen plus zolang ik het probleem van de melding niet op los blijft ie ook bellen. Is iets dergelijks ook via ultrasync het geval?

Waar ik naar zoek is dat ik melding blijf krijgen via de app net zo lang tot het alarm opgelost is. Doet ultrasync dit? Kan er in de handleidingen niets over vinden. Vermoed van wel maar wil dit graag zeker weten voor ik de ATS1500A-IP ga bestellen/monteren.

HandokoF

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 129
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Werkvoorbereider beveiliging
Re: UltraSync werking (icm ATS1500A-IP)
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 11 mei 2023, 22:11 »
Een alarm melding in ultrasync hoeft niet bevestigd te worden. De meldingen negeren wel de volumeknoppen en stilte modus van uw telefoon. Dus hij zal altijd geluid maken.

Let er wel op dat er sinds 1 april dit jaar een wijziging heeft plaatsgevonden met betrekking tot ultrasync. Alle panelen die voor het eerst verbinding maken met de dienst na 1 april 2023 zal eerst via de installateursportal moeten worden geactiveerd voor monitoring. Anders is ultrasync niet te gebruiken.

Een alarmsysteem die door gaat totdat het alarm is bevestigd in de app zijn de systemen van Alphatronics.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

roderick3

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: UltraSync werking (icm ATS1500A-IP)
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 12 mei 2023, 09:26 »
Wat houdt dit concreet in voor mij als ik het paneel zelf vervang? Tot de installateursportal heb ik geen toegang vermoed ik aangezien ik geen bedrijf ben... eventueel als iemand van hier hierbij zou kunnen assisteren (deze activatie) desnoods tegen vergoeding.
« Laatst bewerkt op: vrijdag 12 mei 2023, 09:33 door roderick3 »