Auteur Topic: truvision NVR 11 admin wachtwoord kwijt HELP!!!!  (gelezen 1866 keer)

lonneke

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
truvision NVR 11 admin wachtwoord kwijt HELP!!!!
« Gepost op: vrijdag 9 december 2022, 15:01 »
HELP ik ben mijn wachtwoord (admin) kwijt. een paar dagen terug een camerasysteem gekocht van een bedrijf dat er mee gestopt is en die verkochten hun beveiligingssysteem, ik heel het systeem gekocht en thuis alles even aangesloten daar kwam ik er achter dat er wachtwoorden in stonden dus maar weer contact gelegd met de verkoper die had al de wachtwoorden doorgegeven aan mijn maar het admin wachtwoord klopt niet ja wat nu, maar weer gebeld de verkoper zij zelf bel anders maar de leverancier van ons systeem dat gedaan ja daar deden ze niks meer omdat het contract opgezegd was en ze nu geen assistentie meer konden verlenen ja wat nu de verkoper ook nog naar het bedrijf in kwestie gebeld maar het zelfde antwoord dus nu is mijn vraag is er hier iemand die mijn verder kan helpen met mijn admin wachtwoord hoe dat eventueel te resetten   

HandokoF

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 131
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Werkvoorbereider beveiliging
truvision NVR 11 admin wachtwoord kwijt HELP!!!!
« Reactie #1 Gepost op: zondag 11 december 2022, 03:46 »
In de handleiding staat het volgende:

Opmerking: als u het admin-wachtwoord bent vergeten,  kunt u contact opnemen met de Technische ondersteuning om de unit opnieuw te activeren met een nieuw wachtwoord.

Je moet dus even contact opnemen met de technische ondersteuning van carrier. Maar, volgens mij helpen ze alleen beveiligingsbedrijven. Toch zou je het eens kunnen proberen. Support[punt]netherlands[at]carrier[punt]com of 0495 579 579

Lukt het niet dan kun je altijd nog een beveiligingsbedrijf die met carrier producten werkt kunnen vragen of ze je daarbij kunnen helpen. Eventueel tegen betaling.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
« Laatst bewerkt op: zondag 11 december 2022, 03:50 door HandokoF »