Auteur Topic: AAflash software  (gelezen 1520 keer)

Milan

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
AAflash software
« Gepost op: zaterdag 1 oktober 2022, 09:47 »
Beste Forum,

Is er iemand die mij kan helpen aan de aaflash software voor een aritech 1500 centrale. Ik wil graag de firmware voor de bootloader updaten maar heb daarvoor niet de software.




HandokoF

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 129
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Werkvoorbereider beveiliging
Re: AAflash software
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 1 oktober 2022, 10:09 »
Beste Milan,

Je kunt de AAflash software downloaden op de beveiligde site van carrier via https://secure.carriercms.com/_layouts/15/carriercms.SecureSites.SelfServices/securelogin.aspx?ReturnUrl=%2f_layouts%2f15%2fAuthenticate.aspx%3fSource%3d%252F&Source=%2F

Indien je geen installateur bent, raad ik het af om de bootloader zelf te updaten. Tijdens deze update kun je je centrale breken als het niet correct gebeurd.

Via de secure site van carrier kun je ook alle documenten downloaden over de hoe en wat. Ook de bootloader firmware kun je daar downloaden.

Succes.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Milan

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Re: AAflash software
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 1 oktober 2022, 10:52 »
Bedankt voor de terugkoppeling.

Ik ben geen installateur, heb dus ook geen toegang tot de site. Ik heb wel een elektrotechnische achtergrond dus ik weet wat ik aan het doen ben.




RHBeveiligingstechniek

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 23
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Eigenaar
Re: AAflash software
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 4 oktober 2022, 20:07 »
Volgens mij heeft Milan het paneel al ge-update naar 4.8 zonder bootloader..



Beste Milan,

Je kunt de AAflash software downloaden op de beveiligde site van carrier via https://secure.carriercms.com/_layouts/15/carriercms.SecureSites.SelfServices/securelogin.aspx?ReturnUrl=%2f_layouts%2f15%2fAuthenticate.aspx%3fSource%3d%252F&Source=%2F

Indien je geen installateur bent, raad ik het af om de bootloader zelf te updaten. Tijdens deze update kun je je centrale breken als het niet correct gebeurd.

Via de secure site van carrier kun je ook alle documenten downloaden over de hoe en wat. Ook de bootloader firmware kun je daar downloaden.

Succes.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk