Auteur Topic: Cdc 4 Deurcontroller  (gelezen 2630 keer)

gieter

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Cdc 4 Deurcontroller
« Gepost op: maandag 31 mei 2021, 16:06 »
Collega’s,

Ik heb hier bij een klant problemen met de sabotage achter de lezer. Deze komt zo nu en dan spontaan opzetten.
Ik heb geprobeerd om de achtergrond te verbeteren met tape  en reflecterende folie.
In het live controle scherm kun je de lezer overbruggen echter is dit weer zichtbaar in het display.

de lezer is preventief vervangen.

Het gaat om ATS 1180 lezers op een cdc4 deurcontroller.

Iemand tips of ideeën?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 985
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Cdc 4 Deurcontroller
« Reactie #1 Gepost op: maandag 31 mei 2021, 17:29 »
Ik weet niet in wat voor opstelling het nu gaat, maar ik weet dat je bij de ats classic ook in het menu kon komen van kaartlezers en bij een aantal kon je hier ook de sabotage van de kaartlezer op uitschakelen, maar zoals gezegd ik weet niet om wat voor opstelling het gaat en of het nog mogelijk is bij de cdc4.

HandokoF

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 131
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Werkvoorbereider beveiliging
Re: Cdc 4 Deurcontroller
« Reactie #2 Gepost op: maandag 31 mei 2021, 17:38 »
Heb nog geen ervaring met de ATS1180 lezers maar weet dat bij een ATS1192 de ondergrond vlak moet zijn en het liefst wit. De folie die je hebt geplakt, is die wel vlak?

Erikie

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 19
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Cdc 4 Deurcontroller
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 2 juni 2021, 22:19 »
Ik weet niet in wat voor opstelling het nu gaat, maar ik weet dat je bij de ats classic ook in het menu kon komen van kaartlezers en bij een aantal kon je hier ook de sabotage van de kaartlezer op uitschakelen, maar zoals gezegd ik weet niet om wat voor opstelling het gaat en of het nog mogelijk is bij de cdc4.

Helaas is het via de cdc4 niet mogelijk om de sabotage uit te schakelen, dit kan wel via de  8600 software .

Erikie

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 19
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Cdc 4 Deurcontroller
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 2 juni 2021, 22:21 »
Heb nog geen ervaring met de ATS1180 lezers maar weet dat bij een ATS1192 de ondergrond vlak moet zijn en het liefst wit. De folie die je hebt geplakt, is die wel vlak?

Aritech geeft in deze aan om inderdaad de achtergrond met witte tape te beplakken. Wel raar omdat ze zwarte montageplaten verkopen.

Camerabeveiliging

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Cdc 4 Deurcontroller
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 3 juni 2021, 19:29 »
Heb het hier ook gehad met dezelfde type paslezer, had toevallig witte tape en die zwart gemaakt met een stift en probleem is opgelost,