Auteur Topic: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?  (gelezen 195954 keer)

Lock tight

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #210 Gepost op: donderdag 4 april 2013, 21:15 »
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Welke moeite heb jij gedaan, behalve dan kritiek leveren?

Volgens mij begrijp jij niet echt wat ik bedoelde. Maar waarom zou ik jou hierover verantwoording af moeten leggen?  Is dat omdat je echt in mij geïnteresseerd bent of zit er iets anders achter?


En om dat te kunnen doen hebben zij niet alleen een handjevol kaderleden plus een aantal (niet) leden die bij een bijeenkomst komen nodig. Zoals al vaker gezegd, de leden vormen SAMEN de vakbond. Als je wilt dat DE vakbond anders/beter gaat functioneren, dan zal je daar zelf ook energie en tijd in kunnen steken, in plaats van gaan afwachten of andere gaan doen wat jij wilt.

Dus als je niet wilt dat alleen een handje vol mensen komt, zal je als bond toch ook zelf harder aan de bak moeten. Want iemand die het vertrouwen van anderen is kwijt geraakt, zal toch echt zelf moeten beginnen met een goede basis. Komt die basis er niet dan heeft het toch geen zin allemaal. Dat is mijn mening tenminste!

Zolang het overgrote deel van de beveiligers niet actief wordt of net als jij alleen maar gaat roepen wat anderen fout doen, dan zal dat het resultaat zijn en blijven.

Net als mij alleen maar gaat roepen wat anderen fout doen??? Grapjas, jij hebt geen idee wat ik wel of niet doe of heb gedaan.
Daarnaast heb ik hiervoor nog geroepen dat ik vind dat bromsnor die pro bond is een hele goede instelling heeft, dus hoezo alleen maar roepen wat fout is.

Jij vindt jezelf ook "actief"?

Jij en een aantal anderen moeten eens in de spiegel kijken en jezelf eens een goede klap in het gezicht geven, zodat jullie eens wakker gaan worden om vervolgens te gaan helpen om anderen dat kleine simpele duwtje te gaan geven, in plaats van af te wachten in de hoop dat anderen dat gaan doen....

Iemand die zelf lid is en andere collega's en medebeveiligers adviseert en eventueel helpt om lid te worden van een bond, vind ik wel degelijk bezig zijn met het geven van simpele duwtjes. En dan is er zelfs nog meer dan dat.
Dus ik denk dat je jou methode eerst maar even bij jezelf moet gaan toepassen voordat je denkt te weten hoe ik in elkaar zit.
Erg jammer weer zo'n opmerking!

Lock tight

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #211 Gepost op: donderdag 4 april 2013, 21:22 »
Kun je mij aub uitleggen wat het een met het ander te maken heeft?  Want het nabellen draait niet alleen om de klankbordgroep.

De klankbordgroep is mijn inziens geen vastgestelde club mensen maar iets wat in kleine vorm begint en uitgroeit naar een grotere groep. Om zo vanuit de breedte informatie te krijgen.
En iedereen is welkom om te komen en om te praten. Lid of geen lid.

Wat het met elkaar te maken heeft? Ik gaf de FNV een compliment over nabellen en jij reageerde daarop met dat mijn bond hetzelfde heeft afgesproken toch. Volgens mij ligt daar de link ergens ;)

Lock tight

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #212 Gepost op: donderdag 4 april 2013, 22:14 »
En dan ga jij er vanuit, zonder te checken, dat er nog helemaal niemand gebeld is?
Mijn commentaar ging er over dat je niet zomaar conclusies kan trekken op een enkele opmerking.
Ook kan je wellicht enig inlevingsvermogen tonen voor de inzet die intern in de bond(en) geleverd wordt om allerhande zaken te verbeteren, waardoor niet alles direct gedaan kan worden. Dit is geen excuus, maar wel een legitieme reden lijkt mij.

Blijf ik het wel nog steeds met je eens dat, indien het zo is als jij aanneemt, er vaart achter gezet moet worden om dit alsnog snel te doen.

Hier ben ik het dus niet met je eens.
Er zijn vele zaken gaande binnen De Unie Security, die ik weet omdat ik actief kaderlid ben geworden,
die moeten leiden tot verbetering, vergroting van het vertrouwen, én meer inzet van de (kader)leden.
Daarom zou het ook verstandiger zijn om je daar eens van op de hoogte te stellen, door actief (bijvoorbeeld) in de klankbordgroep mee te gaan doen, dan kan je die zaken ook uit eerste hand meekrijgen.
En aangezien er een basis van vertrouwelijkheid geldt voor de aanstaande veranderingen, kunnen die zaken niet, bijvoorbeeld hier op forum, worden vermeld, omdat er nog veel te regelen en op te zetten is.

Voor zover ik het me herinner, werd de bel-actie niet aangeprezen, maar vermeldt, en vervolgens onderuit geschoffeld.

Het commentaar over de website kwam naar aanleiding van de onwetendheid van velen, en daarvoor is dat een prima medium. Maar dan moet wen wel de moeite nemen om te kijken natuurlijk.
Het platform waaraan ik refereerde, betreft niet alleen leden, maar juist ook niet-leden, en volgens mij is dit uniek.
Mede door de roep om verandering bij de bonden, en het betrekken van de niet-leden, vind ik dit een behoorlijk grote stap, genomen om de zaken te verbeteren.
En dan is het erg jammer dat mensen dit weer negatief uitleggen.

Volgens mij heeft niemand het een succes genoemd, alleen jij noemde het geen succes.
Wellicht heeft deze nieuwe manier van de bond ook wel enige tijd nodig om te bezinken, voordat men zich realiseert dat dit een behoorlijke verandering is?
En buiten deze discussie om, is nog steeds iedereen welkom om de volgende klankbordgroep bijeenkomst bij te wonen, want iedereen is nog steeds van harte uitgenodigd op 12 april in Culemborg.
Ook jij.

Dat mag hoor, maar er zit nog wel een verschil tussen met veren smijten, en even afwachten welke wind er gaat waaien. Of zelfs meewerken om een gunstige wind te krijgen ;).


Natuurlijk willen de bonden alle ontevreden leden behouden, danwel terug aan boord krijgen,
maar het zou fijn zijn als men niet zo snel met negatieve zaken richting bond komt zonder mee te willen werken aan de verbeteringen.
Het werkt ook zo in een relatie: Als 1 partij alleen maar gaat afwachten wat de ander gaat doen om de problemen op te lossen, is de relatie gedoemd te stoppen. Zetten beide partijen zich echter gezamenlijk in, zal de relatie weer opbloeien.


Zie mijn vorige opmerking(en). Maar kritiek is altijd welkom, zeker als het een opbouwend karakter heeft.


En laat de bond nu nog mensen zoeken die bereid zijn met woord en daad die duwtjes te gaan uitdelen!
Dus voel je vrij om hier gebruik van te maken, of om dit bij anderen bekend te maken. 8)

Dat jij en ik het niet met alles eens zijn waren wij al een tijdje terug overeen gekomen. Daar kunnen we nog uren over doorgaan zonder dat het verder iets veranderd.
Het feit dat ik als lid nu veel kritiek heb is niet zomaar gekomen. Iedereen mag dat terecht of onterecht vinden maar geen van al die anderen kunnen dat voor mij bepalen. Net zo min ik dat voor hun kan doen.
Zo zullen er meer mensen zijn en iedereen is vast anders.  Alleen zullen die mensen niet zonder "hulp" weer actief worden en kunnen zij voor hunzelf de keuze maken om geen lid te zijn van een bond. Wat men daar ook van mag vinden!  Een bond heeft die keuze niet vind ik, die moet altijd blijven proberen om ook die mensen te bereiken.

Ik schets het nu een beetje kort maar val ander weer in herhaling van andere discussies met jou en dan word het weer onnodig lang.

Bromsnor

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 710
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Securitas
  • Functie: Beveiligingsbeambte
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #213 Gepost op: donderdag 4 april 2013, 22:57 »
Dat jij en ik het niet met alles eens zijn waren wij al een tijdje terug overeen gekomen. Daar kunnen we nog uren over doorgaan zonder dat het verder iets veranderd.
Het feit dat ik als lid nu veel kritiek heb is niet zomaar gekomen. Iedereen mag dat terecht of onterecht vinden maar geen van al die anderen kunnen dat voor mij bepalen. Net zo min ik dat voor hun kan doen.
Zo zullen er meer mensen zijn en iedereen is vast anders.  Alleen zullen die mensen niet zonder "hulp" weer actief worden en kunnen zij voor hunzelf de keuze maken om geen lid te zijn van een bond. Wat men daar ook van mag vinden!  Een bond heeft die keuze niet vind ik, die moet altijd blijven proberen om ook die mensen te bereiken.

Ik schets het nu een beetje kort maar val ander weer in herhaling van andere discussies met jou en dan word het weer onnodig lang.

Maar ik neem aan dat je het toch enigszins eens bent met mijn stelling dat men het ook een kans van slagen moet geven.
Uiteraard doet dat niets af aan enige persoonlijke ervaring, en wat men daar mee doet.
Maar ook dan moet de bond de kans krijgen zich van een andere, betere, manier te laten zien.

Zie het als een kleuter van een jaar of 3 á 4, die zijn driewieler inruilt voor een echt fietsje met maar 2 wielen.
Terwijl hij de hele buurt onveilig maakte op de tricicle, zal hij de eerste tijd veel moeten oefenen en proberen het nieuwe vervoersmiddel te bedwingen, om later de buurt nóg onveiliger te kunnen maken.
En niet onbelangrijk, in de tijd dat hij nodig heeft zich meester te maken van deze uitdaging, heeft de buurt weinig last van de man, en lijkt het alsof hij ineens verdwenen is, terwijl hij hard aan het werk is zichzelf te verbeteren ten opzichte van eerder.
Help jezelf, wordt lid van een vakbond!

unie lid

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 444
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #214 Gepost op: donderdag 4 april 2013, 23:00 »

 ??? volgens mij is de eerste bijeenkomst al geweest en mijn kritiek is dat ik vind dat er daarvoor al gebeld had moeten worden.

Nogmaals het terugbellen heeft niets te maken met de klankbordgroep dus het heeft niets te maken met dat de klankbordgroep van start is gegaan.  Je bent nog steeds welkom om te helpen.  Zin?

unie lid

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 444
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #215 Gepost op: donderdag 4 april 2013, 23:23 »
Wat het met elkaar te maken heeft? Ik gaf de FNV een compliment over nabellen en jij reageerde daarop met dat mijn bond hetzelfde heeft afgesproken toch. Volgens mij ligt daar de link ergens ;)

Dat is een link echter heb je daarvoor jezelf de link naar de klankbordgroep gelegd.
Maar het nabellen moet een doel hebben want zoals je zelf al opmerkte is het logisch dat je mee kan praten over de nieuwe punten voor de CAO commissie, als je lid bent.
En de klankbordgroep laat ook niet leden toe.

Soms mag het lijken dat het niet hard genoeg gaat maar ook wij moeten gewoon werken voor onze werkgever op de werkvloer en er gaat veel vrije tijd in het doel bepalen, plannen maken en daarna zorgen voor een goede uitvoering zitten.
Maar dat betekent niet dat er weinig tot niets gebeurd.  Beter duidelijke doelen en een goede uitvoering dan een haastig uitgevoerde actie zonder doel. En nu zeg ik niet dat dit slaat op de uitvoering van de fnv. :-\

unie lid

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 444
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #216 Gepost op: donderdag 4 april 2013, 23:29 »
Dat jij en ik het niet met alles eens zijn waren wij al een tijdje terug overeen gekomen. Daar kunnen we nog uren over doorgaan zonder dat het verder iets veranderd.
Het feit dat ik als lid nu veel kritiek heb is niet zomaar gekomen. Iedereen mag dat terecht of onterecht vinden maar geen van al die anderen kunnen dat voor mij bepalen. Net zo min ik dat voor hun kan doen.
Zo zullen er meer mensen zijn en iedereen is vast anders.  Alleen zullen die mensen niet zonder "hulp" weer actief worden en kunnen zij voor hunzelf de keuze maken om geen lid te zijn van een bond. Wat men daar ook van mag vinden!  Een bond heeft die keuze niet vind ik, die moet altijd blijven proberen om ook die mensen te bereiken.

Ik schets het nu een beetje kort maar val ander weer in herhaling van andere discussies met jou en dan word het weer onnodig lang.

Is het een optie als je eens met een paar mensen van de Unie een afspraak maakt om dit alles te bepraten?
Zodat je ook inzicht kan krijgen in dat waar we mee bezig zijn. En waar wij verbeteringen kunnen.

Lock tight

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #217 Gepost op: vrijdag 5 april 2013, 09:25 »
Maar ik neem aan dat je het toch enigszins eens bent met mijn stelling dat men het ook een kans van slagen moet geven.
Uiteraard doet dat niets af aan enige persoonlijke ervaring, en wat men daar mee doet.
Maar ook dan moet de bond de kans krijgen zich van een andere, betere, manier te laten zien.

Ik ben het met je eens dat het een kans van slagen moet krijgen maar dat betekend niet dat ik er dan direct persoonlijk bij betrokken hoef te zijn. Ik ben nog steeds lid en draag dat ook uit naar mijn groep collega's. Als ik de bond helemaal niet meer wil steunen had ik mijn lidmaatschap zoals anderen wel hebben gedaan al opgezegd. Ik vind dan ook niet dat er zomaar verwacht kan worden dat iedereen gelijk weer meedoet en dat er ook mensen zijn die het niet helemaal meer zien zitten maar toch lid blijven. Dat is volgens mij ook heel wat waard want als die mensen wel ineens hun lidmaatschap opzeggen is de bond nog verder van huis (en wij uiteindelijk ook). En omdat ik niet altijd de indruk krijg dat er waardering is voor mensen die wel gewoon lid zijn gebleven, of voor mensen die door hun eigen negatieve ervaring gestopt zijn heb ik wel eens kritiek. Dat neemt niet weg dat ik nog steeds hoop dat de bond het goed zal doen alleen houd ik mijn kinderen wel even binnen als ze bij mij in de straat aan het oefenen zijn.

Lock tight

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #218 Gepost op: vrijdag 5 april 2013, 09:31 »
Nogmaals het terugbellen heeft niets te maken met de klankbordgroep dus het heeft niets te maken met dat de klankbordgroep van start is gegaan.  Je bent nog steeds welkom om te helpen.  Zin?

Als het terugbellen niets met de klankbord groep te maken heeft komt dat ook neer op het punt dat ik wilde maken. Dat het handiger was geweest als dat wel het geval was want dan waren er wellicht meer dan 6 man aanwezig geweest. En als het doel is/was om veel mensen naar deze bijeenkomst te krijgen dan lijkt mij dat een duidelijke stap als je toch al gesproken hebt over nabellen.

En nee, ik heb nog geen behoefte om deel uit te maken van de klankbord groep. Als ik wat meer overtuigd ben en merk dat er voor mij belangrijke zaken aan bod komen denk ik e wellicht anders over, maar zover ben ik nog niet.

Lock tight

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #219 Gepost op: vrijdag 5 april 2013, 09:39 »
Is het een optie als je eens met een paar mensen van de Unie een afspraak maakt om dit alles te bepraten?
Zodat je ook inzicht kan krijgen in dat waar we mee bezig zijn. En waar wij verbeteringen kunnen.

Ik geloof best dat er hard gewerkt word om zaken te verbeteren want anders was ik al weg geweest.
Maar ik vind ook dat dat moet worden laten zien zonder dat ik daarvoor een persoonlijke afspraak moet maken voor uitleg. Dat hoeft natuurlijk niet altijd maar gezien de positie waar de bond nu inzit ijkt me dat wel handig. Op zich vind ik het wel een goede optie alleen is dat voor mij op dit moment niet. Maar er zullen vast anderen zijn die daar nu wel behoefte aan hebben. En daar kan bijvoorbeeld het nabellen ook bij helpen maar dan moet daar niet te lag mee worden verwacht.

Een tip die ik wil geven is om meer duidelijkheid te verschaffen en niet alles binnenkamers doen. De indruk die ik had over de 1e klankbordgroep was blijkbaar niet zoals het is gegaan. Want ik begreep dat er een presentatie is gegeven terwijl ik dacht dat het hoofddoel was verbeteringen te bespreken en niet de kostenbesparing ed. Als ik dus wel was geweest was ik nog meer teleurgesteld geweest dan ik nu al ben en dat zou helemaal niet goed zijn lijkt mij.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.370
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #220 Gepost op: vrijdag 5 april 2013, 10:57 »
Dat neemt niet weg dat ik nog steeds hoop dat de bond het goed zal doen

En dat is dus precies het probleem. Jij maakt, net als velen, de fout door te denken dat wanneer je lid wordt van een vereniging (in dit geval een vakbond), jij dan KLANT bent van die vereniging. Maar zo werkt het dus niet, in een vereniging vormen de leden SAMEN de vereniging, en SAMEN moet je er wat van maken, en niet gaan afwachten hoe een klein groepje binnen de vereniging alles doet en de rest daar dan de vruchten van plukt en/of langs de kantlijn gaan roepen wat ze allemaal fout doen.

En nee, ik heb nog geen behoefte om deel uit te maken van de klankbord groep.

Maar jij wil wel dat het anders gaat. En dat is nu juist wat je in de klankbord groep aan kunt geven.

Als ik wat meer overtuigd ben en merk dat er voor mij belangrijke zaken aan bod komen

Als jij gewoon komt dan kan jij alle zaken die jij belangrijk vindt op tafel leggen.

denk ik e wellicht anders over, maar zover ben ik nog niet.

En dus ga jij maar weer afwachten of anderen doen wat jij wilt, en als dat niet gebeurt dan kan jij daar weer over klagen en zo is het cirkeltje weer rond....
« Laatst bewerkt op: vrijdag 5 april 2013, 11:02 door Planner »

Lock tight

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #221 Gepost op: vrijdag 5 april 2013, 12:19 »
En dat is dus precies het probleem. Jij maakt, net als velen, de fout door te denken dat wanneer je lid wordt van een vereniging (in dit geval een vakbond), jij dan KLANT bent van die vereniging. Maar zo werkt het dus niet, in een vereniging vormen de leden SAMEN de vereniging, en SAMEN moet je er wat van maken, en niet gaan afwachten hoe een klein groepje binnen de vereniging alles doet en de rest daar dan de vruchten van plukt en/of langs de kantlijn gaan roepen wat ze allemaal fout doen.

Maar jij wil wel dat het anders gaat. En dat is nu juist wat je in de klankbord groep aan kunt geven.

Als jij gewoon komt dan kan jij alle zaken die jij belangrijk vindt op tafel leggen.

En dus ga jij maar weer afwachten of anderen doen wat jij wilt, en als dat niet gebeurt dan kan jij daar weer over klagen en zo is het cirkeltje weer rond....

Denk niet dat jij de persoon bent om voor mij te kunnen bepalen wat ik vind dat wel of niet werkt, waar ik wel of niet wil bij horen en wat ik wel of niet wil doen.
Maar als lid van een vereniging vind ik dat ik wel iets te zeggen heb en kritiek mag leveren, of jij het daar mee eens bent of niet. En als mijn bond het daar niet mee eens is moeten ze gewoon een oproep doen dat al die leden hun lidmaatschap maar moeten opzeggen en dan ben ik zo weg. Zie ik alleen niet snel gebeuren want die contributie vinden ze ergens toch wel erg fijn.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.370
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #222 Gepost op: vrijdag 5 april 2013, 12:33 »
Denk niet dat jij de persoon bent om voor mij te kunnen bepalen wat ik vind dat wel of niet werkt, waar ik wel of niet wil bij horen en wat ik wel of niet wil doen.

Dat bepaal ik niet, dat is gewoon hoe het is.

Maar als lid van een vereniging vind ik dat ik wel iets te zeggen heb en kritiek mag leveren,

Inderdaad, dat mag jij vinden. En de Unie geeft je daar ook alle gelegenheid toe, namelijk middels de klankbordgroep, waar jij alles mag zeggen en vinden wat jij wilt. Natuurlijk mag je het ook op andere manieren proberen, maar dat levert niets op.

of jij het daar mee eens bent of niet.

En daar kan jij het dan wel niet mee eens zijn, maar dan zal jij daar toch de wegen voor moeten  bewandelen die de vereniging, in dit geval de vakbond, daarvoor heeft aangelegd, ook als dat niet de manier is die jij graag zou willen, maar dan moet jij die wegen gebruiken om dat te veranderen.

En als mijn bond het daar niet mee eens is moeten ze gewoon een oproep doen dat al die leden hun lidmaatschap maar moeten opzeggen en dan ben ik zo weg.

Nee, de leden van de vakbond (of willekeurig elk andere vereniging) moeten zich conformeren aan de spelregels die er zijn, of van binnenuit proberen de spelregels die er zijn aan te passen. Met langs de kantlijn blijven roepen dat de anderen het fout doen ga je helemaal niets bereiken maar dat wil jij gewoon niet zien.

Zie ik alleen niet snel gebeuren want die contributie vinden ze ergens toch wel erg fijn.

Ik denk dat de bonden liever minder leden hebben die wel actief mee willen doen dan meer leden die langs de kant blijven staan en niets doen.

Lock tight

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #223 Gepost op: vrijdag 5 april 2013, 12:55 »
Dat bepaal ik niet, dat is gewoon hoe het is.

Inderdaad, dat mag jij vinden. En de Unie geeft je daar ook alle gelegenheid toe, namelijk middels de klankbordgroep, waar jij alles mag zeggen en vinden wat jij wilt. Natuurlijk mag je het ook op andere manieren proberen, maar dat levert niets op.

En daar kan jij het dan wel niet mee eens zijn, maar dan zal jij daar toch de wegen voor moeten  bewandelen die de vereniging, in dit geval de vakbond, daarvoor heeft aangelegd, ook als dat niet de manier is die jij graag zou willen, maar dan moet jij die wegen gebruiken om dat te veranderen.

Nee, de leden van de vakbond (of willekeurig elk andere vereniging) moeten zich conformeren aan de spelregels die er zijn, of van binnenuit proberen de spelregels die er zijn aan te passen. Met langs de kantlijn blijven roepen dat de anderen het fout doen ga je helemaal niets bereiken maar dat wil jij gewoon niet zien.

Ik denk dat de bonden liever minder leden hebben die wel actief mee willen doen dan meer leden die langs de kant blijven staan en niets doen.

LOL, zal ik voortaan maar GOD noemen dan, jij bent blijkbaar de enige die wel weet hoe het allemaal in elkaar zit en moet.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.370
    • Bekijk profiel
Re: Wat moet er meegenomen worden in de nieuwe onderhandelingen?
« Reactie #224 Gepost op: vrijdag 5 april 2013, 13:36 »
LOL, zal ik voortaan maar GOD noemen dan

Doe vooral wat jij niet laten kunt

jij bent blijkbaar de enige die wel weet hoe het allemaal in elkaar zit en moet.

Nee hoor, ik ben zeker niet de enige, alleen denk jij dat jij het beter weet. Types als jij heb ik al vere jaren zien komen en net zo hard weer zien gaan. Want op het moment dat ze uitgenodigd worden om het eens allemaal persoonlijk toe te komen lichten dan haken ze af. Hard roepen dat anderen het fout doen is namelijk heel makkelijk, maar zelf het voorbeeld geven hoe het dan wel moet is een heel ander verhaal.