Auteur Topic: F.T.C. PAD 1 error - Honeywell Galaxy Flex 3-20  (gelezen 7347 keer)

SharksF31

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 33
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
F.T.C. PAD 1 error - Honeywell Galaxy Flex 3-20
« Gepost op: zaterdag 23 mei 2020, 11:45 »
Sinds vorige week kreeg ik steeds de Failed to Connect melding op mijn Galaxy.
Gelijktijdig melden mijn buurman van enkele huizen verderop en ook mijn ouders zich met hetzelfde probleem. Allemaal F.T.C. PAD 1.
In de display staat "SYSTEEMFOUT RESET GEVRAAGD", maar resetten helpt niet en melding komt enige tijd later weer terug.

Omdat deze melding nu verschijnt op 3 losstaande systemen lijkt het me dat de storing aan de kant van Honeywell wordt veroorzaakt. Ik krijg namelijk ook geen pushberichten meer binnen op de app.

Zijn de instelling voor het gebruik van de app veranderd? Of is er iets anders aan de hand? Ik kan er niet zoveel over vinden op internet. Iemand een tip?

Atomic

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 790
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technicus
Re: F.T.C. PAD 1 error - Honeywell Galaxy Flex 3-20
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 23 mei 2020, 12:38 »
Ik ga er vanuit dat je gebruik maakt van de Honeywell push berichten server, en daar is inderdaad een aanpassing op gedaan.

Citaat
Honeywell Commercial Security kondigt een aanzienlijke upgrade aan van hun GX Remote-app voor de Galaxy Flex- en Galaxy Dimension-reeksen, met verbeterde prestaties en cybersecurity.

Dit vereist echter een wijziging van het IP-adres in de Ethernet-module van het Galaxy Paneel. Voor zowel Galaxy Flex- als Galaxy Dimension-reeksen is deze wijziging vereist om pushmeldingen te blijven ontvangen. Als u geen push-melding gebruikt, is er geen wijziging vereist.

Link met de aanpas beschrijving :
http://info.adiglobal.com/I080vWF0F0bv9y0q0r0TZ01

SharksF31

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 33
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: F.T.C. PAD 1 error - Honeywell Galaxy Flex 3-20
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 23 mei 2020, 15:08 »
Thanks! Doet het weer perfect!