Auteur Topic: Galaxy remote suite  (gelezen 3352 keer)

Peters

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Galaxy remote suite
« Gepost op: donderdag 7 mei 2020, 09:04 »
De software geďnstalleerd en de melding komt Honeywell USB driver can't be installed, dit op 2 verschillende laptop gedaan beide met dezelfde melding. Windows 10 64 bit .
Iemand een suggestie ?

Peters

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Galaxy remote suite
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 19 mei 2020, 09:57 »
Beste opgelost blijkt een bekend probleem te zijn , de driver wordt wel geinstalleerd.

BvD

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 25
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Galaxy remote suite
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 24 maart 2021, 14:28 »
Heeft iemand een oplossing voor dit "bekende" probleem? Ik kan hier nergens iets over vinden. Ik krijg ook in Windows10 de foutmelding Honeywell USB Driver can't be installed.

Eenmaal in de Frontshell als ik een verbinding probeer op te zetten met het paneel via de optie "Direct connection" dan staat USB ook niet in de lijst als beschikbare verbinding.
In CommServer is de lijst met poorten ook leeg en ik lijk daar niks te kunnen toevoegen/configureren.
Misschien mis ik een stap maar ik heb de handleiding toch netjes gevolgd...

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Alvast bedankt!

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 979
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Galaxy remote suite
« Reactie #3 Gepost op: zondag 28 maart 2021, 13:25 »
Als de driver is geďnstalleerd (maar zoals het vorige bericht hier al zegt, geeft hij aan dat die faalt, maar blijkbaar toch wel werkt). Moet er bij de comserver een COM verbinding er bij komen mits jij je USB hebt aangesloten op je inbraakcentrale.

BvD

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 25
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Galaxy remote suite
« Reactie #4 Gepost op: zondag 28 maart 2021, 15:56 »
Denk dat het een laptop probleem was. Op een andere PC lijkt de COM-driver wel te voorschijn te komen ondanks dat daar ook de installatie foutmelding zich voordoet.
Gelukkig is configureren via de Ethernet module ook een perfecte oplossing :)