Auteur Topic: AlphaVision ML  (gelezen 491 keer)

Henk15

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
AlphaVision ML
« Gepost op: donderdag 30 januari 2020, 17:38 »
Ik heb sinds kort een AlphaVision ML alarminstallatie in mijn huis hangen. Ik heb daar de app mySmartControl aan verbonden zodat we ook met onze mobiele telefoons de AlphaVision ML kunnen bedienen. Nu ontvang ik steeds meldingen "waarschuwing GSM MOD FOUT - ()" en "inbraakcentrale waarschuwing GSM MOD FOUT - ()" en "Geen reactie op alarm. Inbraakcentrale waarschuwing GSM MOD FOUT - ().

Hoe kan ik dit zelfstandig oplossen? Zit het probleem in de alarminstallatie zelf of in de (pre-paid) GSM card houder ?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Groetjes van Henk

Alphatronics

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 48
  • We innovate security
    • Bekijk profiel
    • Alphatronics
  • Bedrijf: Alphatronics
  • Functie: Support
Re: AlphaVision ML
« Reactie #1 Gepost op: maandag 3 februari 2020, 11:30 »
Hoe kan ik dit zelfstandig oplossen? Zit het probleem in de alarminstallatie zelf of in de (pre-paid) GSM card houder ?
De melding GSM module fout kan diverse oorzaken hebben. Dit gaat van verlopen beltegoed tot een daadwerkelijk defecte module. Ik zou zeggen, neem contact op met je installateur, hij kan dit voor je uitzoeken.