Auteur Topic: Nieuw lid!  (gelezen 2008 keer)

Weerwolfje

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 34
  • So long, and thanks for all the fish.
    • Bekijk profiel
  • Functie: OD-BMI/OAI
Nieuw lid!
« Gepost op: zondag 11 augustus 2019, 15:06 »
Hoi ik ben Alex (the chronic),

let niet teveel op de naam was niet in een al te originele bui...
In ieder geval ben ik werkzaam als monteur in de beveiligingstechniek, voornamelijk brandmeldinstallaties maar door personeels-gebrek doe ik inbraak toegangscontrole en camerasystemen.

nou kan ik urenlang lullen over mijn favo modellen/merken van Hertek Notifier en Kentec maar ben ik voornamelijk hier om mezelf te informeren over inbraaksystemen, voornamelijk werk ik met Galaxy (flex en dimension) en Risco Lightsys en/of Prosys+ (ligt eraan wat voor rotzooi het kantoor weer eens overneemt).
Tevens doe ik ook wat meer in de richting van Aritech ATS en zodra ik toestemming krijg om in de beveiligingstechniek board te posten zal ik met een mooi verhaaltje komen over "how i did fucked up bad!!"

1. in ieder geval, wat zijn jullie favoriete systemen en/of software??
2. wanneer zijn jullie begonnen in de beveiligingstechniek??

Mijn antwoorden:

1. Ik ben gek op het Paxton toegangscontrole systeem vanwege de vele wegen dat het in kan slaan zoals bijv integratie met Domotica, camera's inbraak en bij pro zelfs brand integratie!!! ik ben sinds al een lange tijd een Paxton Lite installer (Pro komt binnenkort), verder vind ik Kentec (oud maar goud) echt een fantastische BMC met de meest relaxte C&E editor ooit (10x zo overzichtelijk dan bijv de NTF PEARL).

2. Ik ben nu 1,5 jaar werkzaam als onderhouder en inbedrijfsteller in opleiding voor Brand Inbraak en toegangscontrole (camera's niet zoveel..) voorgaand was ik voor 3 jaar lang uitzendkracht en werkte ik als installatiedeskundige BMI op mooie projecten zoals bijv het groothandelsgebouw te Rotterdam (Chubb) en het centrum van Leidsche Rijn (De Groot installatiegroep), en daarvoor was ik leerling elektriciën in de woningbouw en een kort leerjaartje in de service en onderhoud tak, ik ben ong 6 jaar werkzaam in de elektro.

Met vriendelijke groet,
Alex (The Chronic)

P.S. De gebr-naam is een van mijn favoriete albums van Dr Dre en snoop-dogg.
W. Erknemer
Onderhoudsdeskundige - Brandmeldinstallaties
Onderhoudsdeskundige - Ontruimingsalarminstallaties