Auteur Topic: Uitspraak: doorbetalen tijdens vakantie. Nietige bepaling in CAO.  (gelezen 7534 keer)

joepie

• Volledig lid
    • Bekijk profiel
Re: Uitspraak: doorbetalen tijdens vakantie. Nietige bepaling in CAO.
« Reactie #30 Gepost op: woensdag 25 november 2020, 19:44 »
Van de week van mijn advocaat vernomen dat op 18 nov. De mondelingen behandeling van het hoger beroep is. Uitspraak zal dan vermoedelijk snel volgen.

Als de uitspraak er is zal inderdaad voor het meredeel van de collega's de eerste jaren verjaard zijn. Gelukkig was ik net op tijd om de verjaring te stuiten.

Nu hopen dat het hoger beroeo voor ons goed uit valt.

Al iets bekend?

Snoopy1975

• Aspirant
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: maandag 30 november 2020, 17:05 »
Nee, nog niks.

Verwacht pas in januari bericht hier over.

November was de mondelingen behandeling, december zal de uitspraak volgen, die dan in januauri op schrift verschijn

Snoopy1975

• Aspirant
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: vrijdag 8 januari 2021, 18:00 »
Zo juist bericht gehad, mits er niks tussen komt zal op 2 feb. 2021 arrest worden gewezen. Nog ff afwachten dus... #wordvervolgd

Planner

• Erelid
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: zaterdag 9 januari 2021, 15:58 »
Ik vind het geweldig dat jij dit hebt doorgezet! Voor velen heeft deze uitspraak (bijna) geen waarde meer omdat het overgrote deel al verjaard is en je de verjaring dus had moeten stuiten.

Wellicht opent het bij mensen wel de ogen daar waar het gaat om het opkomen voor je eigen rechten. Ook nu tijdens de corona crisis heb ik al weer wat voorbeelden gehoord van werkgevers (binnen en buiten de beveiliging) die de verdeel en heers methode misbruiken en dat gecombineerd met het gegeven dat werknemers vaak bang zijn om voor hun rechten opkomen gebruiken om dingen te doen die niet mogen.

Nog een klein maandje dus....

joepie

• Volledig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: zondag 10 januari 2021, 17:26 »
Zo juist bericht gehad, mits er niks tussen komt zal op 2 feb. 2021 arrest worden gewezen. Nog ff afwachten dus... #wordvervolgd

Dat werd tijd. Heeft lang genoeg geduurd.

Planner

• Erelid
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: maandag 11 januari 2021, 13:43 »
Dat werd tijd. Heeft lang genoeg geduurd.

En wat heb jij daar aan bijgedragen?

Voor jou heeft het overigens weinig gevolgen tenzij jij ook het gevecht aangaat. Maar waarom zou jij dat nu opeens wel gaan doen, na jaren van de zijkant kijken....

joepie

• Volledig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: maandag 11 januari 2021, 14:34 »
En wat heb jij daar aan bijgedragen?

Voor jou heeft het overigens weinig gevolgen tenzij jij ook het gevecht aangaat. Maar waarom zou jij dat nu opeens wel gaan doen, na jaren van de zijkant kijken....

Planner,

Misschien was dat nog niet duidelijk, maar ook ik ben het gevecht aangegaan samen met de vakbond.  ;)

Planner

• Erelid
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: maandag 11 januari 2021, 16:43 »
Planner,

Misschien was dat nog niet duidelijk, maar ook ik ben het gevecht aangegaan samen met de vakbond.  ;)

Dat was zeker niet duidelijk.maar goed, jij bent dus het gevecht met de (welke?) vakbond aangegaan, dezelfde vakbond die jou en al jou collega's mede in deze situatie heeft gebracht en dit desondanks niet collectief heeft willen oplossen terwijl hun collega bestuurders in andere sectoren wel hebben gedaan, met als gevolg dat iedereen het dan maar zelf moest regelen

Wat is de stand zaken van jullie gevecht?