Auteur Topic: Hoe alarm uitzetten bij alarm dat af is gegaan?  (gelezen 6009 keer)

v4a

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 51
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Hoe alarm uitzetten bij alarm dat af is gegaan?
« Gepost op: dinsdag 20 juni 2017, 08:16 »
Op een of andere manier lukt het niet om alarm met je fob uit te zetten als die per ongeluk is afgegaan. We wachten nu aantal minuten, maar fijn is het niet. Op hoofdpaneel van de ats1000 lukt uitzetten ook niet. Mis ik ergens een instelling? Welke zie ik over het hoofd?

Verder een keer een twee en half uur durende stroomstoring gehad. Het alarm ging toen ook af. Uiteindelijk accu maar losgemaakt..en toen ging ie s nachts ook opnieuw af toen stroom er weer op kwam vanwege sabotage. Dus toen voeding en accu los...want met bovenstaand lukte me het niet. Ik heb nieuwe accu er in gezet. Is het mogelijk een filter te maken dat ie bij stroomuitval en dan accu leeg geen alarm geeft? Komt vrijwel niet voor..maar als beveiligingsbedrijf ben je wel de klos met een lange stroomstoring.

Steef

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 343
  • Techniek begrijpbaar maken
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: van Bakel Beveiliging - Heesch
  • Functie: TBV-er
Re: Hoe alarm uitzetten bij alarm dat af is gegaan?
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 20 juni 2017, 13:27 »
Wil je zeggen dat die kleine centrale het niet 2 uur vol houd op een accu?

Je kunt een vertraging zetten op de 230V uitval.

maar vraag jezelf eens af of je wel goed bezig bent met een alarm als je alles maar gaat uitzetten en vertragen. Die functies zitten er niet voor niks ingebouwd. Misschien is een waakzame hond dan een betere optie ;)

v4a

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 51
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Hoe alarm uitzetten bij alarm dat af is gegaan?
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 23 juni 2017, 23:53 »
dank. hield het niet vol. alarm ging zachtjes loeien op laatste spanning. Nieuwe accu er in gezet. zitten 6 pir melders op.

vraag is nog steeds hoe je alarm uitschakelt indien deze per ongeluk is afgegaan. OFF+keyfob werkt niet.

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 985
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Hoe alarm uitzetten bij alarm dat af is gegaan?
« Reactie #3 Gepost op: maandag 3 juli 2017, 18:21 »
Heb je wel de juiste rechten, ik bedoel mag jij het alarm in en uitschakelen?
Wat voor een alarm is er afgegaan, een vals alarm/  een sabotage alarm / brandalarm?

volgens mij is het ook meestal eerst de Keyfob en daarna Off.