Auteur Topic: Gezocht ZZP - Beveiligers Nederland - evenementen  (gelezen 10232 keer)

Beveiliging Twiglers

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 29
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Beveiliging Twiglers
  • Bedrijf: Beveiliging Twiglers
  • Functie: Marketeer
Gezocht ZZP - Beveiligers Nederland - evenementen
« Gepost op: dinsdag 25 april 2017, 10:14 »
Laat uw gegevens achter via: https://beveiliging.twiglers.nl/vacatures/promeon-security/zzp-beveiligers-nederland-gezocht-evenementen

Behoor jij bij de beste ZZP beveiligers van Nederland? Dan zoeken we jou voor ons Beveiligingsteam. We zijn op zoek naar meerdere representatieve beveiligers/ambassadeurs M/V.

Essentie van de functie:
Je werkt als lid van het Beveiligingsteam voor Promeon Security op de leuke en interessante evenementen. De werkzaamheden bestaan uit: het houden van toezicht op het publiek, het uitvoeren van toegangscontroles en visitaties, aanspreekpunt zijn voor de bezoekers en de organisatie, snel signaleren van ongeregeldheden en zorgen voor de juiste actie.  Ben jij een man of vrouw van je woord? En kan jij je vinden in afspraak is afspraak? Dan zoeken wij naar jou!

We vragen:
- Diploma Beveiliger 2 (ABM Beveiliger) of Event Security Officer (ESO).
- Rijbewijs B en eigen vervoer
- Flexibel inzetbaar (dag, avond, nacht en festivalseizoen) 
- Communicatief zeer vaardig
- Vakbekwaam, aantoonbare ervaring met veel verschillende evenementen beveiligingswerkzaamheden 
- Je kan snel en professioneel de-escaleren
- In bezit van een BHV en/of EHBO diploma is een pré

Tijdens heb sollicitatiegesprek vragen wij van je:
- KVK gegevens (inclusief WAADI registratie)
- Bewijs van verzekeringen
- Bewijs van aanvraag Verklaring betalingsgedrag (niet ouder dan 3 maanden)
- Indien aanwezig kopie verdrag belastingdienst vergunning justitie.

Je krijgt:
- Uniform van Promeon Security
- Waardering! We kennen al onze medewerkers of leren ze snel kennen.
- Variatie in werkzaamheden.

Herken jij jezelf in bovenstaande vacature, dan vragen we je te solliciteren (ook van ZZP-ers vragen wij een motivatie) en maken we bij een goede match graag kennis met jou!

De eerste gesprekken vinden op korte termijn plaats, dus we nemen snel contact met je op.

Ozer Security

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Gezocht ZZP - Beveiligers Nederland - evenementen
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 31 mei 2017, 09:44 »
Ik ben wel geïnteresseerd mits het uurtarief redelijk is. Hierbij is mijn vraag dus, hoe hoog is het uurtarief ongeveer voor ZZP'ers?

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.359
    • Bekijk profiel
Re: Gezocht ZZP - Beveiligers Nederland - evenementen
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 31 mei 2017, 11:04 »
Hierbij is mijn vraag dus, hoe hoog is het uurtarief ongeveer voor ZZP'ers?

Laten we de vraag eens omdraaien. Hoe hoog moet het uurtarief zijn waarbij jij het zou willen doen? En waarom denk jij dat dat tarief redelijk is?

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: Gezocht ZZP - Beveiligers Nederland - evenementen
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 6 juni 2017, 05:30 »
Laten we de vraag eens omdraaien. Hoe hoog moet het uurtarief zijn waarbij jij het zou willen doen? En waarom denk jij dat dat tarief redelijk is?

Waarom deze wedervraag? Hij stelt een vraag voor welk uurtarief ze inhuren...
Onderhandelen is er tegenwoordig niet meer bij... Dus je kunt als zzp wel wat willen, maar uiteindelijk bepaald de inlenende partij... Zeg je nee, dan voor jou 10 anderen.

De gemiddelde tarieven liggen rond de 20 a 21 euro, met de beunhazen die er met 18 onder gaan zitten, of de spekkopers die voor 25 heen kunnen.

Maar wat is redelijk?

Als je uitgaat van salaris, ziektekostenverzekering, pensioen en vakantiegeld, dan moet je tegen de 35 euro per uur gaan rekenen. Als je dan 32 uur per week gemiddeld werkt, met aftrek van vakantie. Dan zit je rond de 2300 netto en alle premies en verzekeringen betaald.

Maar een gemiddelde zzp zit rond de 21 euro, bij 32 uur werken kom je uit op rond de 1500 euro netto ZONDER pensioen, ziektekosten etc etc...

Ik snap niet dat er in onze branche nog zzp'ers werken....

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.359
    • Bekijk profiel
Re: Gezocht ZZP - Beveiligers Nederland - evenementen
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 6 juni 2017, 10:52 »
Waarom deze wedervraag?

Omdat ik, net als jij, niet snap waarom er zzp'ers zijn die voor belachhelijke tarieven werken.


Hij stelt een vraag voor welk uurtarief ze inhuren...

Precies, maar daarvoor zegt hij dat een 'redelijk' tarief wil hebben. Ik ben dan altijd benieuwd of mensen er goed over nagedacht hebben over wat 'redelijk' is, en waarom dat is.

Wanneer iemand 'ondernemer' wil worden, dan ga ik er van uit dat men eerst goed nagedacht heeft en weet waar het in de branche over gaat. Als dat niet het geval is, dan zou ik afraden om er überhaupt aan te beginnen.

Maar goed, jij geeft ongeveer aan waar het probleem zit. Van die cijfers word ik dus ook niet vrolijk, Helaas zijn er genoeg mensen die de tarieven vergelijken met hun uursalaris, en dan al snel denken dat het niet alleen 'redelijk', maar zelfs een 'goed' tarief is.

En vaak gaat het dan ook nog wel een tijdje 'goed'. Totdat je na het eerste jaar helemaal in de systemen van de belastingdienst staat en die hun geld willen zien. Of het blijkt toch wat lastiger om regelmatig werk te vinden, of men wordt een keer onverwachts ziek.

Behalve dat ZZP'ers zichzelf dus te kort doen, helpen zij daarmee ook de hele branche om zeep met deze 'race to the bottom'.

Beveiliging Twiglers

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 29
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Beveiliging Twiglers
  • Bedrijf: Beveiliging Twiglers
  • Functie: Marketeer
Re: Gezocht ZZP - Beveiligers Nederland - evenementen
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 7 juni 2017, 15:05 »
Ik ben wel geïnteresseerd mits het uurtarief redelijk is. Hierbij is mijn vraag dus, hoe hoog is het uurtarief ongeveer voor ZZP'ers?
Stuur even je vraag door aan robin@twiglers.com dan kan ik terug komen op je vraag.

Theo van Veen

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 163
  • Uw partner op (verkeers) veiligheid gebied
    • Bekijk profiel
    • Uw partner op (verkeers) veiligheid gebied
  • Bedrijf: Scorpion Advies
  • Functie: beveiliger - verkeersregelaar
Re: Gezocht ZZP - Beveiligers Nederland - evenementen
« Reactie #6 Gepost op: zondag 2 juli 2017, 08:25 »
In de uitvraag staat dat bij een sollicitatiegesprek gevraagd wordt naar een "verklaring omtrent betalingsgedrag".
Is dat wettelijk gewenst / toegestaan ?
Je verhuurt jezelf toch en dus zou je het van de aanbieder / inhurende partij wel kunnen vragen.
Welk doel heeft de inhurende partij met de informatie ALS die wordt gegeven ?
Voor die informatie zijn toch bedrijven die een ondernemer kunnen screenen op "betaalgedrag / financieele gezondheid" ?


MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: Gezocht ZZP - Beveiligers Nederland - evenementen
« Reactie #7 Gepost op: maandag 3 juli 2017, 03:46 »
Citaat
In de uitvraag staat dat bij een sollicitatiegesprek gevraagd wordt naar een "verklaring omtrent betalingsgedrag".
Is dat wettelijk gewenst / toegestaan ?

Ja dit mag, of je het wil is een andere discussie

Citaat
Je verhuurt jezelf toch en dus zou je het van de aanbieder / inhurende partij wel kunnen vragen.
Het betreft een betaalgedrag van de belastingdienst. Jij hebt als zzp geen waarde aan een dergelijk document van een partij die jij een factuur stuurt, andersom wel. Zie onderstaande reactie met uitleg!

Citaat
Welk doel heeft de inhurende partij met de informatie ALS die wordt gegeven ?

Het doel om te controleren of jij je sociale premies/btw etc goed afdraagt. Een zzp heeft in het algemeen geen G-Rekening, en als inlenende partij ben jij verantwoordelijk dat alles sociale premies van personeel, maar ook van externe partijen goed word afgedragen.

Wanneer dit niet gebeurt, bestaat de kans dat jij als inlenende partij aansprakelijk word gesteld. Wanneer jij dus dit document hebt, dan bied dat iets meer zekerheid dat alles word afgedragen(nog niet waterdicht uiteraard)

Er zijn leuke inleen overeenkomsten, echter bied dit geen waterdichte zekerheid. Want de belasting verhaald op de inlenende partij, en die moet het maar weer zien te verhalen.

Echter met de nieuwe modelovereenkomsten, zou dit makkelijker moeten gaan, en je vrijwaren van eventuele risico's. Echter moet de toekomst nog uitwijzen of dit ook inderdaad het geval is!


Citaat
Voor die informatie zijn toch bedrijven die een ondernemer kunnen screenen op "betaalgedrag / financieele gezondheid" ?
Deze bedrijven screenen aan de hand van jaarcijfers etc bekent bij KVK, en gekochte gegevens van derden. Dit bied totaal geen zekerheid en geeft geen realistisch beeld van een bedrijf.

Toen ik mijn bedrijf nog had, met een zeer goede omzet, en goede winst marge, heb ik mijzelf een keer nagetrokken.

Ik was een "redelijk" gezond bedrijf, en op rekening was ik gezond genoeg om 2500 op factuur te kunnen betalen. Toen ik vroeg waar dit op gebaseerd was, kreeg ik een heel vaag antwoord dat hen achter de schermen kunnen checken etc etc. En dat ze konden zien dat ik facturen tot dat bedrag goed kon betalen.

Toen ik aangaf zelf de eigenaar te zijn, en dat er gemiddeld een ton of 2 per maand aan omzet binnen kwam in de rustige maanden, werd het toch een beetje stil. Uiteindelijk kwam het eruit dat dit gebaseerd was op de jaarcijfers bij de kvk. Ik liep standaard een jaar achter met mijn jaarcijfers, en konden dus niet zien wat voor omzet ik het jaar ervoor draaide. Dus word je lager ingeschaald.

Een maand later, ben ik gestegen van 2500 naar 25000. Kortom... Valse informatie wat alleen maar klauwen met geld kost.