Auteur Topic: Verisure  (gelezen 1916 keer)

Ed54

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Verisure
« Gepost op: zondag 19 februari 2017, 16:42 »
Goedemiddag,

Ik bezit een verisure beveiligingsysteem met abbonement op meldkamer, ik heb een syteem op 2e hands.be gekocht ook van verisure nu wil ik een aantal componenten (magneetcontacten,bewegingsmelders) toevoegen aan het bestaande syteem.Als ik de serienummers ingeef in het portal van verisure (my pages) dan verschijnt de melding (Kijk na of u het serienummer correct genoteerd heeft en probeer opnieuw) weet iemand een mogelijkheid om de componenten toe tevoegen.

Met vriendelijke groet,

Ed

Ian

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Alarmsystemen, rookmelders en camerabeveiliging
  • Bedrijf: Beveiliging Vergeleken
Re: Verisure
« Reactie #1 Gepost op: maandag 5 februari 2018, 12:04 »
Heb van een kennis een gelijkaardig verhaal gehoord. Ik meen mij te herinneren dat hij gewoon de klantendienst heeft gecontacteerd en dat zij het snel voor hem hebben kunnen oplossen. Ik veronderstel dat dit bij jou ook is gebeurd?

W

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Verisure
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 5 januari 2019, 19:24 »
Ik weet dat dit een oud draadje is. Maar voor wie hier - net als ik - via Google terechtkomt is het handig om te weten hoe het zit. Want ook ik nam contact op met Verisure in de hoop dat het dan wel goed zou komen.

Niet dus....

Bij eerder gebruikte componenten blokkeert Securitas de installatie. Ondersteuning wordt niet geboden. Uitbreiding van jouw beveiligingssysteem met componenten via Marktplaats gaat hem dus niet worden. . Dat dit een vorm van winkelnering is (want: je kunt dus enkel de nieuw via Verisure aangeschafte componenten gebruiken en de voordelig tweedehands aangeschafte componenten worden geblokkeerd) maakt Verisure niet zoveel uit.

Ook een (nota bene tijdens de discussie door Verisure gevraagde) e-mail van de oud-eigenaar naar Verisure waarin de oud-eigenaar formeel verklaart afstand te doen van de componenten heeft uiteindelijk geen effect. De oud-eigenaar heeft die e-mail inmiddels al 3x naar de technische dienst van Verisure verzonden. Zonder enig resultaat. De serienummers zijn en blijven geblokkeerd. En van Verisure hoor ik nu niets meer.

Bezint eer gij eerder gebruikte Verisure componenten aanschaft. Of wellicht zelfs: bezint eer gij aan Verisure begint.