Auteur Topic: Ik zoek een KETEN voor mijn schoolopdracht (objectbeveiliging of winkelsurveilla  (gelezen 2408 keer)

msrp92

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Beste Security collega's en professionals,

Voor mijn IVK opleiding moet ik een keten gaan beschrijven waar ik mee te maken heb in mijn dagelijkswerk (objectbeveiliging en winkelsurveillance). Ik ben echter al enkele voorbeelden tegengekomen maar daar heb ik helaas niet mee te maken. De voorbeelden die ik heb zijn: collectieve beveiliging van een terrein en een publiek-private samenwerking (inzetten van beveiligers in de binnenstad).

Hebben jullie misschien voorbeelden of ideen waar ik nog niet aan heb gedacht?

N.B. wederzijds afhankelijke actoren die een gezamenlijke doelstelling proberen na te streven maar die afzonderlijk opereren, zijn kenmerken van een keten, ook dat deze uit meerdere processen bestaat.

Ik heb wel een noodoplossing achter de hand, maar deze wordt al door een klasgenoot van mij gebruikt. Ik kan het wel gebruiken, daar niet van, maar liever wil ik natuurlijk een eigen keten. De keten is het strafrechtketen waarbij een winkeldief als voorbeeld wordt genoemd die buiten de politie door de molen gaat van andere instanties zoals reclassering etc.

Alvast erg bedankt en lees de reacties graag

Gr Mike