Auteur Topic: Salaris?  (gelezen 4740 keer)

Spww

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Salaris?
« Gepost op: vrijdag 25 november 2016, 09:52 »
Beste leden,

Ben bezig met een nieuwe baan. Ben volgende week uitgenodigd voor een 2e gesprek, hier gaan wij de voorwaarden bespreken.

Ik kom zelf er zelf niet helemaal uit wat voor uurloon ik kan vragen. Ben op dit moment werkzaam bij G4S als mobiel surveillant.

Mijn carrière is begonnen in 2010, in het bezit van het MBO2 Beveiliging èn het Coördinator diploma MBO Niveau 3.

Nou zag ik al staan in de cao dat men verplicht is schaal 4 te betalen als je minimaal 2 jaar ervaring hebt en in het bezit van bhv. Ik heb plus minus 7 jaar ervaring.

Kan iemand mij hierbij helpen wat voor uurloon ik kan vragen? En verklaren waarom?

Hartelijk dank.

CP

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 119
  • Aliquis in omnibus, nullus in singulus
    • Bekijk profiel
Re: Salaris?
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 29 november 2016, 10:19 »
Dan lijkt mij schaal 4 met 6 of 7 periodieken een normaal salaris. De bijbehorende bedragen zijn ook in de CAO te vinden.

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: Salaris?
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 30 november 2016, 03:16 »
Beste leden,

Ben bezig met een nieuwe baan. Ben volgende week uitgenodigd voor een 2e gesprek, hier gaan wij de voorwaarden bespreken.

Ik kom zelf er zelf niet helemaal uit wat voor uurloon ik kan vragen. Ben op dit moment werkzaam bij G4S als mobiel surveillant.

Mijn carrière is begonnen in 2010, in het bezit van het MBO2 Beveiliging èn het Coördinator diploma MBO Niveau 3.

Nou zag ik al staan in de cao dat men verplicht is schaal 4 te betalen als je minimaal 2 jaar ervaring hebt en in het bezit van bhv. Ik heb plus minus 7 jaar ervaring.