Auteur Topic: Satel Integra voor combi met Fibaro  (gelezen 7379 keer)

haraldinho

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Satel Integra voor combi met Fibaro
« Gepost op: zondag 11 september 2016, 22:43 »
Beste forumleden,

Ik wil mijn huidige Aritech CS275 vervangen door een Satel en dan icm een Fibaro domotica systeem (voor de hobby). Het systeem is bedoeld voor de beveiliging van een gewone tweekapper zonder Van Goghs in de woonkamer. Ik ben zelf een hobbyist op het gebied van domotica, vandaar de Fibaro.

Ik dacht het volgende nodig te hebben:
Satel Integra 32
Touch bediendeel INT-TSH-WSW
RF wireless module ACU-100
Ethernet netwerk module ETHM-1 Plus
Integra servicekabel   
3x Aritech PIR herbruiken
1x Draadloze PIR APD-100
6x Magneetcontacten draadloos AMD-100
Binnensirene herbruik Aritech   
Buitenflitser/sirene herbruik Aritech
Accu   
Paniekknop
Fibaro Home Center 2   

Nu heb ik dus de Aritech nog hangen. Ik zat te denken dat ik de PIRren en sirene van dit systeem kan herbruiken en de opzet kan uitbreiden met componenten van Satel.

Ik had een aantal vragen:
1) kun je Aritech pirren en sirenes/flitsers herbruiken in een Satel?
2) wat is precies het verschil tussen de bedienpanelen TSH en TSI van Satel?
3) ik heb een UPS, voegt een accu in de Integra dan nog wat toe?
4) wat vinden jullie van de setup hierboven?
5) wie is er geïnteresseerd om dit eventueel te leveren incl. installatie en wat zou het ongeveer kosten (woon in Best bij Eindhoven)



nathalia

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 14
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Satel Integra voor combi met Fibaro
« Reactie #1 Gepost op: maandag 12 september 2016, 10:05 »
ik kan over de combi maar 1 ding zeggen: geweldig!
De manier waarop alle informatie direct in Fibaro is af te lezen betekent dat je 50% van je domotica installatie beschikbaar hebt. Integratie is zo goed...