Auteur Topic: ATS1000AIP Extern benaderen via APP mbv Technicolor TC7210(ziggo)  (gelezen 3995 keer)

Stefke

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur Beveiligingsinstallaties
ATS1000AIP Extern benaderen via APP mbv Technicolor TC7210(ziggo)
« Gepost op: maandag 30 mei 2016, 22:28 »
Goedenavond Techneuten,

Momenteel ben ik nog steeds aan het rommelen met de Advisor Advanced App .
Na een aantal telefoontjes met Ziggo i.v.m portforwarding via mijn Technicolor TC7210 modem naar ATS Advanced IP paneeltje, weet ik niet meer waar ik het zoeken moet.
Portwarding als volgt gemaakt naar statisch ipadres 192.168.178.8. Alleen lokaal via het wifi netwerk kan ik de centrale bedienen via de App en Laptop(ATS8500). Wanneer ik dit extern wil doen krijg ik geen verbinding . Het lijkt erop dat hij de verbinding extern niet doorlaat.
Iemand bekend met dit probleem bij de Technicolor TC7210?

Mvg,
Stefan

pinokkio

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 69
  • Better be safe than sorry
    • Bekijk profiel
Re: ATS1000AIP Extern benaderen via APP mbv Technicolor TC7210(ziggo)
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 31 mei 2016, 11:38 »
Tot nu toe alleen problemen gehad met de Iphone op de Ubee modem van Ziggo.
Dit hebben we met wat kleine aanpassingen wel weer werkend gekregen.

Met de Technicolor van Ziggo geen problemen, werkt als een zonnetje.

nayonowe

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 360
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technisch adviseur / specialist
Re: ATS1000AIP Extern benaderen via APP mbv Technicolor TC7210(ziggo)
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 31 mei 2016, 15:12 »
Ook ik heb met deze modems nog nooit problemen gehad.

Heb je wel de juiste netwerkparameters in de centrale geplaatst?
Juiste encryptiesleutel?
Gebruik je wel het juiste ip-adres (www.watismijnip.nl)
Gebruik eens een online poort check tool om te zien of de poort wel open staat.

Richerik

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: ATS1000AIP Extern benaderen via APP mbv Technicolor TC7210(ziggo)
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 9 juni 2016, 08:47 »
Hoi Pinokkio

Kun je uitleggen wat die aanpassingen waren?
zit namelijk ook nog met dit probleem.

alvast bedankt!
Richard

Tot nu toe alleen problemen gehad met de Iphone op de Ubee modem van Ziggo.
Dit hebben we met wat kleine aanpassingen wel weer werkend gekregen.

Met de Technicolor van Ziggo geen problemen, werkt als een zonnetje.