Auteur Topic: Verdient het product een prijs: Jablotron, Risco-Agility-3 of Honeywell Galaxy  (gelezen 2997 keer)

JeroenSnel

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • n.v.t.
  • Bedrijf: Prive
  • Functie: n.v.t.
Geachte beveiligingsexpert, we hebben van onze (kunst)verzekereraar vernomen dat ons huis beveiligd dient te worden met een alarminstallatie met minimaal een professioneel draadloos systeem. Ik heb wat onderzoek gedaan en ik weet dat Jablotron in 2011 in de prijzen viel met het Oasis systeem (ETM Testmagazin, Duitsland) en Risco in 2015 met het Agility-3 systeem (PSI org.). Van Honeywell weet ik niet of het prijzen heeft ontvangen, maar op dit forum werd het een keer als grade 3 systeem afgezet tegenover het grade 2 systeem van Jablotron. Voorts werd op dit forum gemeld dat de bediening van de Agility uit de jaren '70 stamt. Wie heeft er voor mij advies? Het systeem moet voor ons betrouwbaar en gebruikersvriendelijk zijn. Tevens bedienbaar met een app? Ook heb ik verschillende tarieven gecommuniceerd gekregen over doormelding naar de meldkamer met nogal een grote bandbreedte qua kosten (10 eur. p.m. tot 400 eur p.j.). Kunt u mij aangeven wat een redelijk tarief is voor een PAC om even de politie bellen? Alvast bedankt voor al uw advies en suggesties. Met hartelijke groet, Jeroen Snel

Atomic

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 790
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technicus
Re: Verdient het product een prijs: Jablotron, Risco-Agility-3 of Honeywell Galaxy
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 27 mei 2016, 20:18 »
De prijzen (excl. btw) zo ongeveer:
SP1: € 230
SP2: € 250
DP1: € 260
DP2: € 310
DP3: € 440
DP4: € 490

Natuurlijk wel welk type doormelding je zult moeten hebben afhankelijk van geëiste klasse inbraakbeveiliging.