Auteur Topic: Aansluiten ATS 1000a-IP  (gelezen 2991 keer)

Gregory

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Bezin eer je begint!
    • Bekijk profiel
Aansluiten ATS 1000a-IP
« Gepost op: woensdag 18 mei 2016, 23:34 »
Een goeie avond allemaal,

Ik ben nu reeds enige tijd deze plaats aan het afschuimen om zoveel mogelijk te weten te komen over het plaatsen van een ats advanced 1000a-ip met 3 ats x 1135 codeklavieren en 8 x ats dd1012 pir-mw detectoren,
as 270 binnensirene en een bs2500p buitensirene met een ats 7310 gsm module, maar ik kom er niet uit.
Mijn buur is aan het verbouwen, en ik heb hem beloofd om dit voor hem te plaatsen (bezin eer je begint).
Ik werk als elektricien, maar heb dit nog nooit geplaats en aangesloten. Overal ligt HV-H 2x0,75 + 4x0,22 kabel, en  alles is reeds geplaatst maar nog niet aangesloten.
Mijn vraag naar jullie toe, kan er iemand me hier wegwijs in maken!!!!!
Weet dat je klavier in lus moet plaatsen en detectoren en sirene in ster, maar hoe zit dit met de weerstanden die je moet plaatsen , en waar moet je wat aansluiten?
Zou me enorm vooruit helpen als je me hierin zou kunnen steunen.
Programmeren daar begin ik niet mee, heb via mijn baas iemand gevonden die dit voor mijn buur komt doen, maar alles moet geinstalleerd zijn, en als ik om raad vraag zit die steeds te lachen van wie zoekt die vind, vandaag dat ik dus hier  ben om te zoeken en ik hoop ook te vinden.
Alvast bedankt voor jullie inbreng.
Met vriendelijke groeten, Gregory.