Auteur Topic: Nieuw arbeidscontract  (gelezen 3112 keer)

Peterp

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Nieuw arbeidscontract
« Gepost op: maandag 12 oktober 2015, 19:46 »
Goedendag, ik ben een 42 jarige beveiliger met ruim 14 jaar ervaring in de beveiliging. Hiervan heb ik 6 jaar ervaring opgedaan in de particuliere sector en 8 jaar bij diverse instanties met bedrijfsbeveiliging ( ziekenhuis CAO) en de laatste jaren bij de Overheid. Na een bezuinigsronde is mijn contract bij de Overheid niet verlengd en ben ik weer op zoek naar een nieuwe baan. Nu heb ik vandaag een aanbieding gekregen van een particulier beveiligingsbedrijf. Dit betreft een contract van 144 uur per periode. Zij bieden mij een uurloon van 12 Euro per uur. Dit zou betekenen dat ik word ingeschaald in periodiek 3. Ik vraag mij af in hoeverre dit een redelijk voorstel is gezien mijn achtergrond.
Hoeven particuliere bedrijven geen rekening te houden met je ervaring in de beveiliging bij bedrijfsbeveiliging en de Overheid?

Wat vinden jullie gezien mijn ervaring een redelijk bod?
Alvast bedankt voor jullie feedback.


Peter

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.359
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw arbeidscontract
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 15 oktober 2015, 07:18 »
Hoeven particuliere bedrijven geen rekening te houden met je ervaring in de beveiliging bij bedrijfsbeveiliging en de Overheid?

Nee.

Wat vinden jullie gezien mijn ervaring een redelijk bod?

Het probleem is, dat wat jij of ik wellicht wel redelijk vinden, er niet zo toe doet. Ik heb al vaker uitgelegd, dat ervaring in deze branche moeilijk te verkopen is aan opdrachtgevers.