Auteur Topic: Chiron 200Ng  (gelezen 3015 keer)

TechJoris

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 107
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Chiron 200Ng
« Gepost op: woensdag 29 juli 2015, 18:47 »
Beste,

Ik moest vandaag een chiron 200NG installeren op een Galaxy Dimensionale 96.  Alvorens simkaart in te steken moet je een test doen voor de positie van de antenne, Cqs waardes boven de 10.  Ik had voor proximus 24, 24,10.  Proximus sim kaart er spanningsloos er in gezet. Pol naar de meldkamer OK. Maar na 5 minuten verdwijnt het signaal en contact met de meldkamer. Aan wat zou dit kunnen liggen ?


Jemmie

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 235
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Chiron 200Ng
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 1 augustus 2015, 20:57 »
Dit ligt niet aan jou denk ik, wij hebben naar aanleiding van hetzelfde probleem 6 maanden op de zaak getest met diverse meldkamers. Probleem ligt bij chiron iets met roaming oid. We hebben (tot chiron dit probleem oplost) aantrkeningen laten maken door de meldkamer bij onze klanten dat men niet moet reageren op pol fouten die korter zijn dan 1uur. Ik weet niet of chiron dit al opgelost heeft want dit was bij ons een jaar geleden begonnen. Emizon mag helaas niet gebruikt worden voor BMI omdat deze geen en54 keurmerk heeft.

Succes
« Laatst bewerkt op: zaterdag 1 augustus 2015, 21:01 door Jemmie »