Wij maken alleen maar databekabeling systemen die geen problemen geven. Als je dat de klant niet kunt garanderen dan moet je je niet met dat soort zaken bezig houden is mijn mening.
Hier wordt elk systeem 100% getest, dus niet met een simpel testertje waar alleen maar gekeken wordt of de aders wel goed zijn aangesloten maar ook of de bekabeling de snelheid kan verwerken wat de klant besteld heeft.
Dus voor de klant is het simpel een patchkabel inpluggen en het werkt.
Switches ed. houden we ons bewust niet mee bezig om dezelfde reden als met de IP camera's nl. de minimale marges. Moet je 1 keer terug komen omdat er iets niet goed werkt dan had je er beter niet aan kunnen beginnen.
En stekkertjes aanknijpen?
?
Dat is er bij ons niet bij, dat noemen wij pruts/hobbywerk en vragen om problemen. Wil de klant dat dan mag hij ze er zelf aanzetten of een andere leverancier zoeken want bij ons wordt alles afgemonteerd op een vast gemonteerde data WCD en niet anders.
Er wordt dan ook garantie gegeven van het patchpaneel t/m de data WCD, alles daar buiten is risico klant en valt buiten onze verantwoording.
In de praktijk zie je dan ook dat er vrijwel nooit problemen zijn tussen patchpaneel en data-wcd, het zijn vrijwel altijd de verbindingen tussen data-wcd en randapparatuur en een heel enkele keer heeft men geprobeerd ergens een stekker in te stampen wat toch niet paste.
Om een voorbeeld te laten zien.
vaak komen wij dit soort kasten tegen
met te weinig ruimte, storingen enz.
die wordt dan door ons gestript
opnieuw opgezet
en weer overzichtelijk en werkend opgeleverd zodat er op maandag alleen een nieuwe kast staat en alles weer probleemloos werkt.
suc6
Gerrit