Auteur Topic: Veiligheidsvest over kleding heen  (gelezen 5127 keer)

LFW

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Veiligheidsvest over kleding heen
« Gepost op: woensdag 29 oktober 2014, 02:24 »
Beste,

Voor een bedrijf ben ik opzoek naar een bedrijf of een persoon die ervaring heeft met het maken van hoezen voor over je veiligheidsvest heen (kogelwerend/steekwerend). Tegenwoordig dragen politie en andere opsporingsambtenaar allemaal hun vest over de kleding heen in een speciale hoes die dus bedrukt is/kan worden naar wens. Hier heb ik een heel mooi idee voor een beveiligingsbedrijf. Ik hoef niet te horen dat het toch niet wordt goedgekeurd door BW, want daar kom ik hier niet voor.

Iemand ervaring mee of iemand die bedrijf kent die dit produceert?


amstaf3

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 47
    • Bekijk profiel
Re: Veiligheidsvest over kleding heen
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 29 oktober 2014, 09:01 »
Heb je het puur over de hoezen erom heen ?.
Ten eerste zo het om de hoeveelheid gaan voordat een bedrijf hier interesse voorheeft om je te leveren
, denk niet dat de reguliere leveranciers er een probleem me hebben of ze nu aan de overheid of aan particuliere bedrijven gaan leveren zolang de hoezen niet gelijkend zijn op die van de overheid. op de hoezen zelf hebben zegenen patent, op de kleurstellingen en de beschermde nanem wel.

Als het om 1 of 5 stuks zou gaan probeer er eerst 1 te regelen en breng deze naar een kleding reparatie en vermaakshop deze zijn meestal heel erg goed in het repareren en maken van kleding dus voor hun is het een eitje om ook een kopie van zo'n hoes te maken

LFW

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Veiligheidsvest over kleding heen
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 29 oktober 2014, 14:02 »
Hey,

Bedankt voor je reactie. Nou ja, het gaat dus eigenlijk ook om het daadwerkelijk beschermende vest, want niet alle reguliere vesten van onze mensen passen in de hoezen. Dus het bedrijf zou eigenlijk ook de vesten moeten leveren. Ik zal eens rond gaan neuzen, bedankt!

amstaf3

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 47
    • Bekijk profiel
Re: Veiligheidsvest over kleding heen
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 30 oktober 2014, 12:26 »
Het gaat zoals ik nu begrijp over een compleet vest incl. De kogel en Steekwerende plate.
Dan zou ik contact opnemen met bv. Engarde of BSST en bij hun de vraag neerleggen met wat je precies wil.
Bv. zelfde vest als de PL maar dan met achterop Security, voorop bedrijfsnaam en V, tje bevestigingen voor porto en spreeksleutel epauletten en een paar zakken