Auteur Topic: Beveiliging Kids Day  (gelezen 5956 keer)

kidsday

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
  • Kids Day, een dag om (niet) te vergeten...!!!
    • Bekijk profiel
    • Kids Day
Beveiliging Kids Day
« Gepost op: maandag 21 juli 2014, 10:12 »
Beste mensen van de beveiliging.
Wij van Stichting Organisatie Kidsday organiseren dit jaar wederom Kids Day, het evenement voor (ernstig langdurig) zieke kinderen en hun familie.
Voor de op- en afbouw van ons evenement zoeken we nog gedurende de nachturen beveiliging ter bewaking van de spulletjes van ons en onze sponsoren.
Het zou gaan om de nachten van donderdag 4 september tot en met maandag 8 september. Tijden van 22.00 uur tot 08.00 uur. Er staat een unit waar je (verwarmd) kunt zitten, voor koffie en broodjes kan gezorgd worden. Er staat een mobilight zodat je nog wat kunt zien.
Het gehele evenement draait op sponsoren en vrijwilligers. Het evenemententerrein is in Erp, Noord Brabant.

Wie o wie wil ons uit de brand helpen? Welk bedrijf, of ZZP'ers willen ons ondersteunen door hun diensten kosteloos ter beschikking te stellen? Je helpt er een kleine 1200 (zieke) kinderen mee!!! Kijk eens op www.kidsday.nl voor meer info of mail met de voorzitter op info@kidsday.nl
Stichting Organisatie Kidsday
Patrick Kweens, voorzitter
www.kidsday.nl
info@kidsday.nl

Infraroodborstje

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 116
    • Bekijk profiel
Re: Beveiliging Kids Day
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 22 juli 2014, 09:17 »
Het ziet er uit als een leuk evenement. Ik zou persoonlijk zorgen dat je zaken kunt doen met 1 bedrijf en de dagen niet op laten vullen door verschillende bedrijven of zzp-ers. De kans dat er iets misgaat is dan ook een stuk groter.

Daarmee kom je ook op het volgende punt, het aantal uren. Het gaat om 50 uren inzetbaarheid, en dat is voor een bedrijf en zzp-er een flinke omzet die ze elders ook kunnen werken, maar dan wel tegen vergoeding. Vaak hebben ze die omzet ook gewoon nodig, ook al zouden ze graag voor niets willen werken.

Ik snap echt dat het hier ook om een stuk goodwill gaat, maar ik zou toch eens kijken naar mogelijkheden om het bijvoorbeeld tegen kostprijs te kunnen doen. Ik denk dat de kans dan groter is dat je de diensten snel kunt invullen.

Succes in ieder geval met dat prachtige evenement!

HDRG Beveiliging

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 88
    • Bekijk profiel
    • HDRG Beveiliging
Re: Beveiliging Kids Day
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 22 juli 2014, 09:22 »
Het is dat het evenement gelegen is te Brabant, anders hadden wij het wel willen doen.

johanappel

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 186
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: teamleider horeca/evenementen en vervangend planner
Re: Beveiliging Kids Day
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 25 juli 2014, 05:06 »
Voor ons ook te ver weg, anders hadden we wel kunnen bijdragen.

Wat misschien een andere optie is.... Waarom ga je daar in de nachturen niet met 2 vrijwilligers van de organisatie zitten?

Wat eerder genoemd is gaat het om een vrij groot aantal uren die ook elders betaald gedraaid kunnen worden. Ookal willen ze meehelpen, moet wel brood op de plank.

Misschien dat het intern te regelen is.

Super goed en leuk initiatief!

Theo van Veen

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 163
  • Uw partner op (verkeers) veiligheid gebied
    • Bekijk profiel
    • Uw partner op (verkeers) veiligheid gebied
  • Bedrijf: Scorpion Advies
  • Functie: beveiliger - verkeersregelaar
Re: Beveiliging Kids Day
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 25 juli 2014, 08:45 »
Enkele jaren geleden heb ik op het evenement ook "gedraaid".

Er waren tal van opmerkingen gemaakt over de situatie ter plaatse.

Dat waren o.a. ook opmerkingen vanuit de veiligheidsregio die essentieel waren en niet waren doorgevoerd toen.

Zijn die al overgenomen en uitgevoerd ? 

Wie weet ben ik dan bereid om mijn diensten aan te bieden.

En zoals eerder al aangegeven door anderen:  tegen kostprijs of iets daar boven.

Infraroodborstje

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 116
    • Bekijk profiel
Re: Beveiliging Kids Day
« Reactie #5 Gepost op: zondag 3 augustus 2014, 02:32 »
Nou, jammer dat de organisatie niks meer laat horen :)

edit:// oh ik zie het al, ze leveren alleen een bijdrage hier als ze gratis mensen zoeken. Succes er mee :)
« Laatst bewerkt op: zondag 3 augustus 2014, 02:40 door Infraroodborstje »