Auteur Topic: UDx75 software  (gelezen 4314 keer)

brink51

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: VWTelecom
  • Functie: Engineer
UDx75 software
« Gepost op: dinsdag 22 april 2014, 18:56 »
Wie kan mij helpen aan de UDx75 software? Ik ben geen installateur maar heb het nodig voor mijn eigen cs575. Ik kan 'm dus niet downloaden.

Atomic

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 790
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technicus
Re: UDx75 software
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 22 april 2014, 20:00 »
Ik snap niet waarom je nu een 2e topic aanmaakt met dezelfde vraag, waren de antwoorden in het eerste topic niet naar je zin?

Ik verbaas me hoe vaak er hier gevraagt wordt naar programmeer software welke bedoelt is voor de installateur en niet in eerste instantie voor de eindgebruiker en mocht je het wel willen zul je het moeten kopen of een account hebben bij 1 van de leveranciers.

brink51

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: VWTelecom
  • Functie: Engineer
Re: UDx75 software
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 22 april 2014, 23:10 »
Dus wat ik begrijp is dat deze software alleen voor 'installateurs' en niet voor iemand zoals ik die gewoon wat interesse heeft in een volgens mij al wat verouderd systeem. Maar goed mijn vraag is beantwoord.

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: UDx75 software
« Reactie #3 Gepost op: zondag 27 april 2014, 11:46 »
Ik snap niet waarom je nu een 2e topic aanmaakt met dezelfde vraag, waren de antwoorden in het eerste topic niet naar je zin?
Je bedoelt het 3e topic?
Sorry maar deze software is inderdaad alleen voor installateurs en te verkrijgen bij de leverancier UTC.

Digiguard

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Eerst Denken -> Dan Doen !
    • Bekijk profiel
  • Functie: Service & onderhouds-monteur
Re: UDx75 software
« Reactie #4 Gepost op: zondag 27 april 2014, 15:30 »
Eindgebruikers denken vaak met software "even" iets te kunnen wijzigen in de programmering zonder in de gaten te hebben dat er een 260 pagina tellend boekwerk bijhoort om te beschrijven wat een wijziging inhoudt.

Daarnaast ben je er met de software nog niet, je zal ook een speciale programmeer kabel moeten hebben om uberhaupt verbinding met de centrale te kunnen maken.

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: UDx75 software
« Reactie #5 Gepost op: zondag 27 april 2014, 20:52 »
Ik denk ook dat als je een beetje technisch bent en weet wat je er mee wilt, je het ook best met het bediendeel kunt doen, als je een beetje zoekt is er genoeg over te vinden om het daar mee te doen, zeker als het voor eigen gebruik is, houd eventueel dingen bij die je wijzigt en niet zeker van bent. en kijk in de beschrijving wat je waar mee wijzigt.
Ik dat als je het programma al niet kent het niet zo heel veel uit maakt, als je een goed boek werk hebt.
Alleen het overzicht is misschien wel een stukje beter wanneer je de software hebt.