Beveiligingsforum

Beveiligingstechniek => Vraag het de professional => Topic gestart door: JamLaMin op woensdag 23 oktober 2019, 18:38

Titel: Software
Bericht door: JamLaMin op woensdag 23 oktober 2019, 18:38
Dag,
Welke software wordt er door jullie gebruikt voor de administratie van klanten, en alle details van de systemen die bij de klanten hangen?
Titel: Re: Software
Bericht door: Atomic op woensdag 23 oktober 2019, 22:31
Syntess Atrium bij ons.
Titel: Re: Software
Bericht door: Peppie31 op vrijdag 25 oktober 2019, 10:23
Wij hebben gekozen voor Gilde Software.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Titel: Re: Software
Bericht door: Mark rijswijk op vrijdag 1 november 2019, 08:33
Syntess Atrium bij ons.
Gebruiken jullie daar ook de module onderhoud voor? En zo ja kun je daar je jaarlijkse onderhoudsrapport invullen.
Met een ipad op locatie?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Software
Bericht door: Atomic op vrijdag 1 november 2019, 21:54
Gebruiken jullie daar ook de module onderhoud voor? En zo ja kun je daar je jaarlijkse onderhoudsrapport invullen.
Met een ipad op locatie?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goede vraag, ik zelf zit niet in het onderhoud team maar ik begreep wel dat er een soort van checklist is via Syntess op de iPad voor het afwerken van je onderhoud.
Of dit dan weer een automatisch rapport creŽert dat weet ik niet.

Ik zelf werk dan met de web werkbon waarin ik mijn werkbon kan invullen, uren & materiaal boeken etc etc. Zeker beter dan een ouderwetse papieren werkbon en natuurlijk handig dat je meteen de installatie gegevens bij de hand hebt.

Ik weet wel als het plat zou gaan dat we met zijn allen naar huis kunnen want alle afdelingen zowel binnen als buiten werken er mee.