Auteur Topic: Woensdag eindelijk Praktijk examen!  (gelezen 3678 keer)

Beveiliger_Danny

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Woensdag eindelijk Praktijk examen!
« Gepost op: zondag 30 juli 2017, 19:26 »
Komende woensdag eindelijk praktijkexamen. Super spannend ook je weet niet wat je kunt verwachten.
Maar goed, handboek van PEC B.V goed doorgenomen. Wat voor casussen kan ik verwachten? Heeft iemand van jullie pas nog examen gedaan? Verder iemand nog tips voor mij?  :-\

Groetjes.

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: Woensdag eindelijk Praktijk examen!
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 1 augustus 2017, 19:03 »
Komende woensdag eindelijk praktijkexamen. Super spannend ook je weet niet wat je kunt verwachten.
Maar goed, handboek van PEC B.V goed doorgenomen. Wat voor casussen kan ik verwachten? Heeft iemand van jullie pas nog examen gedaan? Verder iemand nog tips voor mij?  :-\

Groetjes.

Recentelijk niet op examen geweest, maar als praktijkopleider wel regelmatig te maken met deze examens.

Tips? Rustig blijven en goed luisteren/kijken wat er van je gevraagd word. Probeer aan details te denken en te kijken.

Wat voor casussen je kunt verwachten is relatief. Dit wisselt nog wel eens.
Maar je krijgt wat praktijkvoorbeelden die je moet naspelen.

Te denken aan een receptiedienst, of een brand en sluit ronde lopen.
Een aanhouding komt er wel eens tussen door. Dat wisselt sterk.

Als het goed is, dan heb je al enige praktijkervaring opgedaan tijdens je stage. Indien je goed opgeleid bent, kun je deze ervaring goed toepassen tijdens je examen, en dan moet dat vast goed komen!

Veel succes in ieder geval!!!! En laat ons weten of je geslaagd bent!