Beveiligingsforum
Beveiligingstechniek => Vraag het de professional => Topic gestart door: Vakantieman op maandag 4 januari 2021, 19:26
-
Vandaag weer een paar uurtjes aan het stoeien geweest om de app aan de gang te krijgen, echter zonder resultaat. :( Iemand ideeën ?
- Galaxy Flex 3-20
- foutmelding op GX remote: " verbinding met paneel verbonden probeer opnieuw te verbinden"
- Pingen 192.168.2.18 lukt wel.
- poort 10001
- port forwarding op de router ingesteld
Wat zijn de valkuilen, die ik nog kan controleren ?
Alvast bedankt
-
portforward? zit je nu extern of intern op je netwerk te verbinden met je centrale?
ook de baudrate gecontroleerd of dat hetzelfde staat
verbindingstype wel ip
encryptie aan/uit (hetzelfde)?
-
wacht dit is de mobiele app?
een idee om aan te geven welke melding je krijgt?
welk ip adres vul je in en je gebruikers gegevens kloppen?
-
Bedankt voor je reactie !
foutmelding op GX remote: " verbinding met paneel verbonden probeer opnieuw te verbinden"
- IP adres ingevuld: 192.168.2.18
- wachtwoord leeg gelaten
- 4 cijferige inlogcode van Galaxy bedienpaneel
- positie van gebruiker in het menu
- poort 10001
-
Even voor de duidelijkheid.
Dat ip adres kan je alleen benaderen als je op het zelfde (LAN) netwerk zit als het alarm.
Als je vanaf buiten je huis in wil loggen moet je je externe ip invullen www.myip.nl
-
Ik heb 56.4.2.4 communicatie>remote service>directe toegang>Ethernet>1=ingeschakeld aangezet.
En 47.4.1. RS toegang>autoservice>mode>direct.
Nu heb ik wel toegang. ;D
Weer stapje verder.
nu aan de slag met foutmeldingen +Poll FoutM/K 4 en F.T.C Ontv 1.
-
IP adres en Prom nummer van ontvanger 1 goed ingevuld?
Die je in de app hebt gekregen.
-
Inmiddels opgelost, ik geloof dat het een onjuist IP adres was.