Auteur Topic: GX remote controle  (gelezen 2725 keer)

Morefun

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 10
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
GX remote controle
« Gepost op: zaterdag 4 april 2020, 20:35 »
Hallo allemaal,

Wilde het eigenlijk niet vragen omdat ik het graag zelf wilde uitzoeken. Maar aangezien ik al een geruime tijd bezig ben om de oplossing te vinden van mijn probleem en niet gevonden heb, ga ik toch het maar in de groep gooien.

Ik heb een galaxy flex050 v1.12 en een ip module (nu wel de juiste). nu is het zo dat ik verbinding kan maken met GX remote controle. Het enige wat ik niet kan, is op de rode knop "inschakelen" drukken dan geeft hij aan "blokfunctie iningeschakeld gebruik de bediendeel mode" ......dat werkt overigens ook goed. Een tijd geleden was het gelukt om deze wel werkend te krijgen maar ik had toen al zo veel dingen aangepast dat ik een schone installatie ben gestart en eigenlijk heb ik het niet meer voor elkaar gekregen.

Zou iemand me op de juiste weg willen helpen.     

Peppie31

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 32
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: GX remote controle
« Reactie #1 Gepost op: zondag 5 april 2020, 06:19 »
Heb je te maken met een bedrijfsverzamelpand? En heb je de blokfunctie bewust ingeschakeld?
Zo niet, zet deze dan uit en gebruik alleen de de Geheel, Deel en Nacht functie op zone-niveau bij de gewenste zone’s dan kun je namelijk we je GX Remote toepassen op de manier waarvoor deze bedoeld is. Succes.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Morefun

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 10
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: GX remote controle
« Reactie #2 Gepost op: zondag 5 april 2020, 13:08 »
Hallo Peppie31

Nee het is een huis installatie, geen blokfunctie ingeschakeld. Als ik GX remote opstart op een android telefoon dan geeft hij "gebruik bediendeel mode aub" anders op een iphone want dan geeft hij "blokfunctie ingeschakeld gebruik de bediendeel mode"

Peppie31

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 32
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: GX remote controle
« Reactie #3 Gepost op: zondag 5 april 2020, 14:52 »
Controleer toch nog maar eens even of er in menu 63.1.1 toch per ongeluk niet een vinkje staat ingevuld. De app verzint zelf niets, die volgt alleen maar wat hem verteld wordt vanuit het systeem.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Morefun

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 10
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: GX remote controle
« Reactie #4 Gepost op: zondag 5 april 2020, 16:52 »
Helaas, had ik al gekeken deze staat uitgeschakeld.


Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


Morefun

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 10
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: GX remote controle
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 12 mei 2020, 22:22 »
Oké het was me al een tijdje geleden gelukt. Was het alleen vergeten om dit te melden. Achter me code (Nivo) stond een sterretje nadat ik deze had weggehaald werkte de app goed. Dus er kan een slotje op. Bedankt voor het mee denken.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk