Auteur Topic: Ip Polling ft chiron 620NG  (gelezen 11412 keer)

Sjakie

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 310
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: MBV - IDB - ODB
Re: Ip Polling ft chiron 620NG
« Reactie #15 Gepost op: donderdag 31 maart 2016, 21:29 »
Vandaag contact gehad met leverancier. Die heeft het erover dat er een tijdje was geweest dat dit ook bij galaxy panelen zo was. Hij vroeg om de firmware versie, en deze uiteraard naar de laatste te brengen. Deze firmware heb ik niet gezien, omdat ik de computer er niet aan heb gehad..

Wanneer dit weer gebeurt zal ik heb dus aan de computer hangen.

Mvg Nigel

In je allereerste post zeg je dat de kiezer de laatste firmware heeft, nu zeg je dat je het niet hebt gezien. De 600 serie heeft geen touchscreen, daarom altijd even de laptop eraan hangen om te checken...

Nigel1711

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 1.042
  • MTB - TBV 2014
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur TBV
Re: Ip Polling ft chiron 620NG
« Reactie #16 Gepost op: donderdag 31 maart 2016, 21:36 »
klopt Sjakie, geen touchscreen, en hij is nog vrij recent, en kon er van uit gaan dat deze nog up to date was. Ik had het wat beter moeten verwoorden lees ik.

Bedankt dat u me er op wees. haha

Mvg Nigel

Sjakie

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 310
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: MBV - IDB - ODB
Re: Ip Polling ft chiron 620NG
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 1 april 2016, 17:10 »
... hij is nog vrij recent, en kon er van uit gaan dat deze nog up to date was.

Helaas is dat bij de Chiron kiezers geen zekerheid. Nieuw uit doos is zeker geen garantie op de laatste firmware versie. Bij de nu geleverde 600 serie zit zelfs een A4'tje met het dringende advies om de kiezer naar minimaal v2.15 te updaten ivm de problemen met de Galaxy. De leverancier levert dus nog steeds kiezer met een "probleem" firmware, en niet de nieuwste. Daarom altijd eerst checken met de laptop...

Nigel1711

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 1.042
  • MTB - TBV 2014
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur TBV
Re: Ip Polling ft chiron 620NG
« Reactie #18 Gepost op: maandag 4 april 2016, 20:09 »
Vandaag de Chiron aan de computer gehad, omdat deze weer storing gaf. Ik kon een update doen naar V2.18.0 Ik hoop dat het hiermee verholpen is.

Wat ik me dan nog afvraag. In een andere regio heb ik ook zo'n systeem draaien met dezelfde kiezer. Deze is zelfs al 2 jaar ouder. En ik hoor daar nooit wat over. Ik ging vandaag eens bij de meldkamer(webpage ;)) kijken, maar deze meldingen komen nog steeds door..

Enig idee, waarom het bij systeem a goed gaat, en systeem b krijgt polling fouten en kan een update doen.

Mvg Nigel

Nigel1711

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 1.042
  • MTB - TBV 2014
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur TBV
Re: Ip Polling ft chiron 620NG
« Reactie #19 Gepost op: woensdag 6 april 2016, 12:21 »
Ik heb het nog steeds. Alle firmware is up to date...
Mvg Nigel