Auteur Topic: Wie heeft net als ik vaak een kapot portofoon oortje!  (gelezen 7367 keer)

Jan.

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 250
    • Bekijk profiel
  • Functie: Manager bedrijfsvoering
Wie heeft net als ik vaak een kapot portofoon oortje!
« Gepost op: maandag 9 september 2013, 12:11 »
Dag mede beveiligers,

Het originele kenwood/motorola oortje, een heavy duty merkloos oortje en de goedkope oortjes.

Allemaal heb ik ze geprobeerd, maar ik doe nooit langer dan een half jaar met een dergelijk oortje.

Moet toegeven de originele gaan het langst mee, maar uiteindelijk ook kapot.

Zijn die oortjes nu gewoon zo gevoelig, of ben ik er gewoon te wild mee haha?

EG-Muziek

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Eric Gijsen- Muziekprodukties
  • Bedrijf: Eric Gijsen- Muziekprodukties
  • Functie: Eigenaar
Re: Wie heeft net als ik vaak een kapot portofoon oortje!
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 25 september 2013, 22:07 »
Hoi

Ik heb een oortje op maat laten maken bij Gabriëls gehoorbescherming. Werkt voor mij perfect en zit ook nog goed... Kost wel even wat maar dan heb je wel iets dat lekker zit.. Deze heb ik met een heavy duty oortje van 4 tientjes.. Voor mij de perfecte combi

Groetjes Eric

Jan.

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 250
    • Bekijk profiel
  • Functie: Manager bedrijfsvoering
Re: Wie heeft net als ik vaak een kapot portofoon oortje!
« Reactie #2 Gepost op: zondag 29 september 2013, 22:08 »
Hoi

Ik heb een oortje op maat laten maken bij Gabriëls gehoorbescherming. Werkt voor mij perfect en zit ook nog goed... Kost wel even wat maar dan heb je wel iets dat lekker zit.. Deze heb ik met een heavy duty oortje van 4 tientjes.. Voor mij de perfecte combi

Groetjes Eric

Ik had ook een oortje op maat gemaakt, deze helaas met werk verloren tijdens een opstootje. Binnenkort laat ik deze ook weer aanmeten. Maar het gaat mij vooral om de bekabeling, waar ik constant kabelbreuk in heb, mag ik weten welk heavy duty oortje je hiervoor gebruikt?

EG-Muziek

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Eric Gijsen- Muziekprodukties
  • Bedrijf: Eric Gijsen- Muziekprodukties
  • Functie: Eigenaar
Re: Wie heeft net als ik vaak een kapot portofoon oortje!
« Reactie #3 Gepost op: zondag 6 oktober 2013, 20:06 »
Ik had ook een oortje op maat gemaakt, deze helaas met werk verloren tijdens een opstootje. Binnenkort laat ik deze ook weer aanmeten. Maar het gaat mij vooral om de bekabeling, waar ik constant kabelbreuk in heb, mag ik weten welk heavy duty oortje je hiervoor gebruikt?

Deze heb ik nu bijna een jaar in gebruik zonder problemen:

http://portofoonheadsets.nl/motorola-security-oortjes/heavy-duty-motorola-portofoon-security-oortje

Jan.

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 250
    • Bekijk profiel
  • Functie: Manager bedrijfsvoering
Re: Wie heeft net als ik vaak een kapot portofoon oortje!
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 9 oktober 2013, 11:51 »
Deze heb ik nu bijna een jaar in gebruik zonder problemen:

http://portofoonheadsets.nl/motorola-security-oortjes/heavy-duty-motorola-portofoon-security-oortje

Bedankt voor je reactie, ik heb hetzelfde oortje... Maar weet bij mij het probleem al wel denk ik. Omdat ik meestal een koppel om heb welke vrij strak zit, knel ik de kabel als ware af, waardoor er kabelbreuk ontstaat.

Heb nu mijn portofoon aan mijn kogelwerend vest hangen onder de kleding, en nu heb ik er geen last meer van.

EG-Muziek

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Eric Gijsen- Muziekprodukties
  • Bedrijf: Eric Gijsen- Muziekprodukties
  • Functie: Eigenaar
Re: Wie heeft net als ik vaak een kapot portofoon oortje!
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 9 oktober 2013, 21:13 »
bij mij gaat ie ook onder mijn koppel door die vrij strak zit dus hoop dat ie bij mij dan wat langer mee blijft doen ;-)