Auteur Topic: Stage  (gelezen 3761 keer)

robvnwijk

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Stage
« Gepost op: donderdag 13 augustus 2015, 17:04 »
Sinds kort ben ik bezig met de opleiding beveiliger mbo 2.
Nu wil ik binnenkort aan de slag als aspirant beveiliger.
Om mijn praktijk uren te draaien.
Ik woon in zuid holland,kan iemand mijn bedrijven aanbevelen  die mensen hier voor aanneemt en een goed bedrijf is?

Alvast bedankt

Rob


Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk


eX:plain

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Stage
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 29 oktober 2015, 10:11 »
Dag Rob,

Je kunt alleen stage lopen bij erkende leerbedrijven. Het register van erkende leerbedrijven kun je inzien op internet op de website van de SBB. De SBB heeft als wettelijke taak om te toetsen of leerbedrijven voldoende mogelijkheden hebben om aspiranten op te leiden voor het vak.

Sonny119

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • wordbeveiliger.nl
Re: Stage
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 25 november 2015, 09:35 »
Hallo Rob,

Je post is alweer van even geleden, dus ik hoop dat je al een plek hebt gevonden.

Mocht je nog een plek zoeken, dan is de directe link naar de website van stagemarkt: http://www.stagemarkt.nl.

Of daar een plek is die bij jou past? Dat ligt zowel aan jou als aan de stageplek. Probeer vooral een plek te vinden die bij je karakter aan sluit. Ben je op zoek naar een plek met veel actie? Over het algemeen ben je dan binnen de particuliere beveiliging niet helemaal op zijn plek, maar binnen de mogelijkheden kan je dan beter een plek zoeken bij een evenementen beveiligingsorganisatie in plaats van bijvoorbeeld een museum...

Succes!

www.wordbeveiliger.nl