Auteur Topic: Bekend gezicht  (gelezen 3808 keer)

Harry

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 496
  • Niemand is onmisbaar, tenzij je een dag vrij wilt
    • Bekijk profiel
Bekend gezicht
« Gepost op: zaterdag 28 mei 2011, 11:17 »
Zit ik bij een object aan de poort, belast met controle vrachtverkeer, komt er een chauffeur aanrijden die zich vervolgens bij mij meld.

Terwijl ik hem inschrijf zegt hij ineens; "jij komt mij bekend voor" waarop ik hem aankijk en ik hetzelfde gevoel krijg. Inderdaad, zei ik, ik ken jou ook ergens van dus begonnen we samen te prakiseren waar we elkaar van zouden moeten kennen.

Na 10 minuten brainstormen zijn we er nog steeds niet uit en er zit dus niets anders op dan dat we weer over gaan naar de orde van de dag. Klote zeg, als je ergens niet op kunt komen...

Even later zie ik hem met een big smile terug komen.

"Ik weet het al" roept hij opgewekt. "Je bent mijn buurman"  :-[
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon critisch.

Peerpandabeer

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 100
  • Alles op zijn tijd
    • Bekijk profiel
Re: Bekend gezicht
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 28 mei 2011, 22:01 »
'k loop in de binnenstad lekker met me eige gedachten alleen op de wereld als een remie in spe. komt er een jonge man van indische afkomst met een kaal hoofd recht op me afgelopen hij is nogal bedreigend in zijn voorkomen kwa kleding en houding. ik denk wat moet die gast van me?
ik stop noncheland mijn handen achter me rug en bald ze tot vuisten. op het ergste voorbereid nader ik hem. hij is vlak bij me en

roept ineens ha die peer ook aan het shoppen?

ik kijk hem eerst verbaasd aan en antwoord bevestigend.

dan de herkenning het is een collega van het werk hij is object beveiliger en ik mobiel surveillant maar hebben regelmatig samen diesnt gedraaid op hetzelfde object.

hij was nu in burger en zo had ik hem nog nooit gezien en hij was van volle haardos naar een kaal koppie gegaan.

(dit zijn het soort verhalen welke ik in mijn boek beschrijf.)

Harry

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 496
  • Niemand is onmisbaar, tenzij je een dag vrij wilt
    • Bekijk profiel
Re: Bekend gezicht
« Reactie #2 Gepost op: zondag 29 mei 2011, 10:20 »
Wanneer is je boek klaar Peer en zijn het alleen verhalen die je zelf meemaakt?
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon critisch.

Peerpandabeer

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 100
  • Alles op zijn tijd
    • Bekijk profiel
Re: Bekend gezicht
« Reactie #3 Gepost op: zondag 29 mei 2011, 10:50 »
het zijn verhalen welke ikzelf heb meegemaakt en soms die anderen hebben meegemaakt maar dan vermeldt ik dat. wanneer het klaar is weet ik niet ik ben momenteel druk bezig met andere zaken. het is voor mij meer een leuke hobbie.
zo schrijf ik regelmatig gedichten, ben bezig met het samenstellen van een LOTUS wonden boekje en schrijf artikelen voor de FLying Dutch Fanblad daarvoor ben ik alle rassen uit de serie en fims van Star Trek aan het catalogiseren.
daarnaast heb ik natuurlijk mijn werk en dat neemt momenteel erg veel tijd in beslag.

Harry

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 496
  • Niemand is onmisbaar, tenzij je een dag vrij wilt
    • Bekijk profiel
Re: Bekend gezicht
« Reactie #4 Gepost op: maandag 30 mei 2011, 18:33 »
Ben benieuwd wanneer de 1e uitgave komt...  :D
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon critisch.