Auteur Topic: beveiligings spullen  (gelezen 18790 keer)

scorpio

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 146
    • Bekijk profiel
Re: beveiligings spullen
« Reactie #15 Gepost op: woensdag 14 december 2011, 12:18 »
Overigens nog even een opmerking. Op de site van SecuritySupply staat dat ze "intern aan het reorganiseren zijn". En als je even klikt op de link van sh-supply, die je hierboven ziet, dan zal het jouw ook wel opvallen dat er veel overeenkomsten zijn. Als je bij SIDN gaat kijken, dan staat SecuritySupply geregistreerd bij een bedrijf in Duitsland, en sh-supply in Denemarken. Ik zou zeggen, bezint eer ge begint....

Mik

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Re: beveiligings spullen
« Reactie #16 Gepost op: donderdag 15 december 2011, 16:00 »
Van Sh-security was me ook opgevallen, en natuurlijk is het goed te weten als een bedrijf minder betrouwbaar lijkt.
Over klagen van mensen is net als horen zeggen, we kennen het hele verhaal niet. Zoals je al aangaf wat er precies aan de hand is met het bedrijf of leveranciers, weten we niet. Je zou altijd contact met ze op kunnen nemen.
Overgens refereer je naar een link die ik erop gezet heb, dus reageer ik erop, logischer wijs.
En van die tenen valt reuze mee, ik reageer enkel hoe het over komt. Eén van de nadelen van communiceren via forum, je kunt het niet kwaad bedoelen maar kan anders overkomen.
Ik ben echt niet snel boos hoor, die tijd is geweest :-)


sh-supply

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • www.sh-supply.nl
Re: beveiligings spullen
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 27 januari 2012, 00:16 »
Beste Scorpio,
Sh-supply.nl   heeft helemaal niks te maken met securitysupply

sh-supply.nl  heeft  een vestiging in Enschede waar je jou  bestelling op afspraak kunt afhalen en sh-supply.nl is ook telefonische bereikbaar voor de klanten.

Bij Twijfel kun je gewoon langs komen, bel even dat je komt dan zorgen wij dat koffie voor je klaar staat.

Adres:
Janninksweg 10
7513 DK Enschede
Tel: 06 3084 045
« Laatst bewerkt op: vrijdag 27 januari 2012, 00:33 door sh-supply »