Auteur Topic: Graag advies voor een camera systeem particulier.  (gelezen 3743 keer)

happyluck

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Graag advies voor een camera systeem particulier.
« Gepost op: zaterdag 8 juli 2017, 11:32 »
Hallo, ik zal vast beginnen met het vermelden dat ik een leek ben op het gebied van camera's.
Ik heb nu een jaar of 3/4 een camera van de aldi (IP Camera) onder de carport hangen.
Deze verstuurd bij detectie foto's naar mijn mailadres. gezien het feit dat deze soms niet altijd reageert ben ik eigenlijk op zoek naar wat anders.
Ik zoek eigenlijk iets waarmee ik ook beelden kan opnemen, en het liefst iets met 2 of 3 camera's! Ik heb een budget beschikbaar van 250/300 Euro.
Nu weet ik dat ik voor dit geld niet de allerbeste kwaliteit zal krijgen... Toevallig kwam ik pas in een winkel een setje tegen van Skytronic (351.155).
Ik kan hier weinig info over vinden vandaar mijn vraag, is dit wat of kan ik het beter laten liggen? Graag jullie mening of eventuele suggesties mbt een ander type camera...
mvg Roy

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Graag advies voor een camera systeem particulier.
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 8 juli 2017, 12:21 »
Ik denk dat je voor 300 euro voor 3 camera's hier geen echte reactie zal krijgen naar jou zin.

Hier zitten meer professionals en die werken niet met camera's van net 100 euro.

Dat setje waar je het over hebt, waar niet veel of niks over te vinden is, zal vast zijn omdat er erg weinig mensen zijn die het aanschaffen.

Ik zou eerder adviseren om wat verder te sparen, en dan in een keer een goede camera te kopen ipv meerdere camera's te kopen omdat ze net niet zijn wat jij zoekt.

john1233707

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 5
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Graag advies voor een camera systeem particulier.
« Reactie #2 Gepost op: zondag 13 augustus 2017, 00:31 »
Voor een goede set ben je minimaal 1000 euro kwijt

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk