Auteur Topic: De klok horen luiden  (gelezen 144130 keer)

Fred

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 492
    • Bekijk profiel
  • Functie: Hoofdcentralist in ruste
Re: De klok horen luiden
« Reactie #15 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 18:35 »
Ik hoor je nog steeds niet over de vakantie ORT?

Tevens werderom een belediging. Volwassen manier om een discussie in te gaan!
Jullie zijn toch ook zo sterk in het beledigen, en ik heb geen ORT, dus ook geen vakantie ORT. Hoeveel beveiligers hebben er ORT? Ga dat nu eerst maar eens na voordat je weer domme opmerkingen gaat maken Peter.
Als ik zou willen dat je het begreep had ik het wel beter uitgelegd.

PFSO

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 509
    • Bekijk profiel
Re: De klok horen luiden
« Reactie #16 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 19:00 »
Jullie zijn toch ook zo sterk in het beledigen, en ik heb geen ORT, dus ook geen vakantie ORT. Hoeveel beveiligers hebben er ORT? Ga dat nu eerst maar eens na voordat je weer domme opmerkingen gaat maken Peter.

In de beveiliging is onregelmatig werken de normaalste zaak van de wereld. Hierdoor kan ik jou ook verzekeren dat veel meer dan de helft in deze branche ORT ontvangt.

Fred, ik had eerder begrepen dat jij 55 jaar was? Gedraag je dan aub ook naar je leeftijd.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: De klok horen luiden
« Reactie #17 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 19:19 »
En ik heb geen ORT, dus ook geen vakantie ORT.

En jij hebt ook geen vakantieuren?

Pieter Baan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 274
  • Safety first!
    • Bekijk profiel
Re: De klok horen luiden
« Reactie #18 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 19:28 »
Is baanbehoud geen argument? Ik vind het het grootste argument. Ik hoor ook niemand over de evaluatie, dus als we erbij inleveren gaan we het linksom of rechtsom toch terugkrijgen, hetgeen pok voor de werkgevers geldt.

Valt mij trouwens al een tijdje op planner dat je zeer actief bent op dit forum, vind jouw werkgever dit goed?
Bij ons krijg je er ontslag voor of heb je geen werk?

Jongens het is al weer duidelijk,
dit is weer zo'n agitator die in het bestuur van de vakbond zit of kaderlid is.
Alleen de paar voordelen noemen. nadelen niet noemen, dreigen met baanverlies enzv.
Alles goedpraten en zelf lekker op kantoor zitten.



PFSO

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 509
    • Bekijk profiel
Re: De klok horen luiden
« Reactie #19 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 19:34 »
Jongens het is al weer duidelijk,
dit is weer zo'n agitator die in het bestuur van de vakbond zit of kaderlid is.
Alleen de paar voordelen noemen. nadelen niet noemen, dreigen met baanverlies enzv.
Alles goedpraten en zelf lekker op kantoor zitten.

Helemaal mee eens!

Pieter Baan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 274
  • Safety first!
    • Bekijk profiel
Re: De klok horen luiden
« Reactie #20 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 19:35 »
Jullie zijn toch ook zo sterk in het beledigen, en ik heb geen ORT, dus ook geen vakantie ORT. Hoeveel beveiligers hebben er ORT? Ga dat nu eerst maar eens na voordat je weer domme opmerkingen gaat maken Peter.

Hoeveel beveiligers hebben er ORT?
Deze vakbondsbestuurder/kaderlid heeft nog nooit een dag in de beveiliging gewerkt!

Fred

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 492
    • Bekijk profiel
  • Functie: Hoofdcentralist in ruste
Re: De klok horen luiden
« Reactie #21 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 19:52 »
Hoeveel beveiligers hebben er ORT?
Deze vakbondsbestuurder/kaderlid heeft nog nooit een dag in de beveiliging gewerkt!
Voor de goede orde, ik werk meer dan 25 jaar in de beveiliging, ben begonnen als winkelsurveillant, vervolgens objectbeveiliger, hoofdbeambte en de laatste 13 jaar als hoofdcentralist. In ieder geval al langer dan de meeste van de bezoekers van dit forum. Ik hoef mij niet van een alias te bedienen zoals de meeste van jullie die de meeste kritiek op deze CAO hebben.

Ik respecteer het als iemand nee zegt tegen deze CAO, maar dan wel op basis van de juiste argumenten en niet op basis van leugens en halve waarheden.
Als ik zou willen dat je het begreep had ik het wel beter uitgelegd.

PFSO

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 509
    • Bekijk profiel
Re: De klok horen luiden
« Reactie #22 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 19:56 »
Voor de goede orde, ik werk meer dan 25 jaar in de beveiliging, ben begonnen als winkelsurveillant, vervolgens objectbeveiliger, hoofdbeambte en de laatste 13 jaar als hoofdcentralist. In ieder geval al langer dan de meeste van de bezoekers van dit forum. Ik hoef mij niet van een alias te bedienen zoals de meeste van jullie die de meeste kritiek op deze CAO hebben.

Ik respecteer het als iemand nee zegt tegen deze CAO, maar dan wel op basis van de juiste argumenten en niet op basis van leugens en halve waarheden.

Elkaar respecteren is een goed punt. Momenteel komt er wel heel veel wroeging in diverse topics terwijl we uiteindelijk allemaal collega's zijn en allemaal behoefte hebben aan een goede CAO.

Ik respecteer het ook al iemand Ja zegt met goede argumenten!

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: De klok horen luiden
« Reactie #23 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 19:59 »
Ik respecteer het als iemand nee zegt tegen deze CAO, maar dan wel op basis van de juiste argumenten en niet op basis van leugens en halve waarheden.

Helemaal mee eens, en zo respecteer ik het als iemand ja of nee zegt. Als er leugens of halve waarheden gebezigd worden dienen deze uit de wereld geholpen te worden. Dus vertel, welke leugen of halve waarheid wil je als eerst uit de wereld helpen?

Pieter Baan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 274
  • Safety first!
    • Bekijk profiel
Re: De klok horen luiden
« Reactie #24 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 20:18 »
Voor de goede orde, ik werk meer dan 25 jaar in de beveiliging, ben begonnen als winkelsurveillant, vervolgens objectbeveiliger, hoofdbeambte en de laatste 13 jaar als hoofdcentralist. In ieder geval al langer dan de meeste van de bezoekers van dit forum. Ik hoef mij niet van een alias te bedienen zoals de meeste van jullie die de meeste kritiek op deze CAO hebben.

Ik respecteer het als iemand nee zegt tegen deze CAO, maar dan wel op basis van de juiste argumenten en niet op basis van leugens en halve waarheden.


Als je 25 jaar in de beveiliging werkt dan weet je ook hoeveel beveiligers er ORT hebben,
niemand hoeft dat na te gaan, alleen beveiligers die alleen dagdiensten draaien hebben geen ORT en daarvan ben ik er in mijn 10 jaar beveiliging en een stuk of 30 objecten hooguit een handjevol tegengekomen.
Daarom vraag ik me echt af of je in de beveiliging zit.



Pieter Baan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 274
  • Safety first!
    • Bekijk profiel
Re: De klok horen luiden
« Reactie #25 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 20:26 »
Ik ben op de bijeenkomst in Eindhoven geweest en heb mijn mening van tegen moeten herzien in voor.

Kijk daar zijn deze bijeenkomsten voor bedoelt, om de weldenkende beveiliger te hersenspoelen.

DAAROM WILDEN DE BONDEN OOK NIET ALLE LEDEN LATEN STEMMEN,

ZODAT ZE IN ACHTERAFKAMERTJES DE NIEUWE CAO ERDOOR KONDEN DRUKKEN.

ZO HEBBEN ZE TOCH OOK DE KADERLEDEN BEWERKT?
DIE KUNNEN TOCH OOK NIET MEER ZELF NADENKEN
OF DROMEN DIE OOK VAN EEN MOOIE PROMOTIE?

   

yarcon

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 601
  • Sic Semper Tyrannis!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: G4S
  • Functie: Beveiliger
Re: De klok horen luiden
« Reactie #26 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 21:42 »
Valt mij trouwens al een tijdje op planner dat je zeer actief bent op dit forum, vind jouw werkgever dit goed?
Bij ons krijg je er ontslag voor of heb je geen werk?
En op grond waarvan krijg je dan ontslag?

Fred

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 492
    • Bekijk profiel
  • Functie: Hoofdcentralist in ruste
Re: De klok horen luiden
« Reactie #27 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 21:51 »
En op grond waarvan krijg je dan ontslag?
Oneigenlijk gebruik van internet. Wij hebben daar een code voor, geen gebruik van facebook of andere social media. Misbruik kan onmiddelijke beeindiging van de arbeidsovereenkomst betekenen.
Als ik zou willen dat je het begreep had ik het wel beter uitgelegd.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: De klok horen luiden
« Reactie #28 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 21:54 »
Oneigenlijk gebruik van internet. Wij hebben daar een code voor, geen gebruik van facebook of andere social media. Misbruik kan onmiddelijke beeindiging van de arbeidsovereenkomst betekenen.

Ik zal dat direct even met mijn "bazin" opnemen, maar ik denk dat zij er niet zo veel moeite mee heeft....  :)

yarcon

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 601
  • Sic Semper Tyrannis!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: G4S
  • Functie: Beveiliger
Re: De klok horen luiden
« Reactie #29 Gepost op: donderdag 17 januari 2013, 22:13 »
Oneigenlijk gebruik van internet. Wij hebben daar een code voor, geen gebruik van facebook of andere social media. Misbruik kan onmiddelijke beeindiging van de arbeidsovereenkomst betekenen.
Grapjas.
Waarom zou jij op een forum niet mogen deelnemen aan een discussie over de cao?
Zolang jij op social media niets over je werkgever verteld hebt en je niet het internet op je werkplek hiervoor gebruikt mag jij op dit forum rustig een discussie aangaan hoor!
Geen werkgever die je daarom zal ontslaan omdat ze voor de rechtbank geen schijn van kans hebben.