Auteur Topic: betreft beveiliging applicatie  (gelezen 5847 keer)

BVG Safe B.V.

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 30
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Bvgsafe
  • Bedrijf: Bvgsafe B.V.
betreft beveiliging applicatie
« Gepost op: zaterdag 14 juni 2014, 15:34 »
hey

Ik ben bezig met een beveiliging applicatie voor particulieren beveiligers. wat vind u dat er niet kan missen in deze applicatie alles is welkom. samen maken wij verschil alle tips zijn welkom, binnenkort een demo indien geïnsereerd hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Gregory Gilds

johanappel

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 186
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: teamleider horeca/evenementen en vervangend planner
Re: betreft beveiliging applicatie
« Reactie #1 Gepost op: zondag 15 juni 2014, 21:10 »
hey

Ik ben bezig met een beveiliging applicatie voor particulieren beveiligers. wat vind u dat er niet kan missen in deze applicatie alles is welkom. samen maken wij verschil alle tips zijn welkom, binnenkort een demo indien geïnsereerd hoor ik het graag.

Wat kun je die applicatie voor gebruiken?

Ik heb wel met applicaties gewerkt waar je gelijk de controle rondes en rapporten in kon schrijven, gps bij zich had waardoor je precies wist waar de beveiliger was, dit ook gekoppeld voor alarmopvolging bewijs klant dat we aanwezig zijn geweest..

Is dit wat je zelf ook bedoelt?

BVG Safe B.V.

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 30
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Bvgsafe
  • Bedrijf: Bvgsafe B.V.
Re: betreft beveiliging applicatie
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 19 juni 2014, 09:35 »
Wat kun je die applicatie voor gebruiken?

Ik heb wel met applicaties gewerkt waar je gelijk de controle rondes en rapporten in kon schrijven, gps bij zich had waardoor je precies wist waar de beveiliger was, dit ook gekoppeld voor alarmopvolging bewijs klant dat we aanwezig zijn geweest..

Is dit wat je zelf ook bedoelt?
Deze applicatie zal ongeveer het gaan doen zelfde doen.  Weet je ook hoe deze applicatie heet kan ik het zoeken.
Met vriendelijke groet,
Gregory Gilds

johanappel

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 186
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: teamleider horeca/evenementen en vervangend planner
Re: betreft beveiliging applicatie
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 19 juni 2014, 10:26 »
Deze applicatie zal ongeveer het gaan doen zelfde doen.  Weet je ook hoe deze applicatie heet kan ik het zoeken.

De app is niet toegankelijk als je niet bij dat bedrijf werkt dus heb je niks aan. Zat even te kijken in de store, maar kan hem ook zo niet vinden.

Zal eens vragen of een ex collega een aantal kopieën wil maken van een screenshot dan kun je get bekijken, of ze dit doen weet ik niet. Zal je dit laten weten.

BVG Safe B.V.

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 30
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Bvgsafe
  • Bedrijf: Bvgsafe B.V.
Re: betreft beveiliging applicatie
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 19 juni 2014, 12:44 »
De app is niet toegankelijk als je niet bij dat bedrijf werkt dus heb je niks aan. Zat even te kijken in de store, maar kan hem ook zo niet vinden.

Zal eens vragen of een ex collega een aantal kopieën wil maken van een screenshot dan kun je get bekijken, of ze dit doen weet ik niet. Zal je dit laten weten.

Dat zal wel handig zijn kan ik het als voorbeeld houden
Met vriendelijke groet,
Gregory Gilds

BVG Safe B.V.

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 30
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Bvgsafe
  • Bedrijf: Bvgsafe B.V.
Re: betreft beveiliging applicatie
« Reactie #5 Gepost op: vrijdag 20 juni 2014, 14:20 »
De app is niet toegankelijk als je niet bij dat bedrijf werkt dus heb je niks aan. Zat even te kijken in de store, maar kan hem ook zo niet vinden.

Zal eens vragen of een ex collega een aantal kopieën wil maken van een screenshot dan kun je get bekijken, of ze dit doen weet ik niet. Zal je dit laten weten.

Dat zal wel handig zijn kan ik het als voorbeeld houden
Met vriendelijke groet,
Gregory Gilds