Auteur Topic: Chiron 620 Galaxy  (gelezen 2754 keer)

Ronald-42

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Chiron 620 Galaxy
« Gepost op: maandag 25 maart 2019, 14:30 »
Ik heb hier nog een Chiron Iris Touch 620 liggen. Nou ja zijn chinese rode imitatie in ieder geval. Nu heb ik geen idee meer wat ik hier ooit voor code heb ingezet. Moet al wat jaartjes geleden zijn. Is er een hardware matige manier om deze weer standaard te maken? Is de versie zonder GPRS (=640). Online handleiding heeft het over de AP button maar deze zit er bij deze versie niet op dus kan ik ook niets mee.

Bedankt alvast.

Wim_Harthoorn

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 15
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Chiron 620 Galaxy
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 26 maart 2019, 08:00 »
Goede morgen Ronald,

De kiezer waarnaar jij refereert is geen "chinese rode imitatie" maar een Honeywell GT-20 module.
De standaard installateurs code is 111111. Indien deze geen toegang geeft kun je de kiezer resetten met behulp van de IRIS Toolbox software (https://addsecure.com/contact-support/downloads).
Kiezer via USB met PC verbinden, IRIS Toolbox opstarten, verbinding openen (paswoord op "factory default" laten staan) Via keuze menukiezer volledig op fabrieksinstellingen terugzetten ofwel installateurs code veranderen. Beste oplossing is kiezer volledig resetten en opnieuw programmeren.

Bij verdere vragen: iris.support@addsecure.com contacteren.

Willem L. Harthoorn - AddSecure (ex Chiron) Sales & Support Director

Ronald-42

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re: Chiron 620 Galaxy
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 27 maart 2019, 07:37 »
Bedankt Willem,

Dit lukte dus niet geen enkele optie in de toolbox is bruikbaar zonder de install. code. Deze was uiteraard niet standaard. Maar het is wel gelukt met de USB Reflasher met hierbij de "Default when complete" optie aangevinkt. Daarna is hij uiteraard geheel standaard. Kan ik deze weer mooi gebruiken om Galaxy's te programmeren.  :)

Groet, Ronald