Auteur Topic: Illegale ID-bewijzen  (gelezen 3805 keer)

beheerder

  • Technisch beheerder
  • Aspirant
  • *****
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Illegale ID-bewijzen
« Gepost op: vrijdag 30 maart 2018, 14:14 »
Beste Forumleden,

Recent is op dit forum illegale reclame geplaatst, die helaas niet direct verwijderd kon worden. Via een databasehack is dat mij nu wel gelukt. Via deze ingewikkelde weg zal voorlopig het forum weer actief worden beheerd, al streven wij ernaar het forum over niet al te lange tijd geheel te vernieuwen.

Wij hopen dat iedereen wijs genoeg is geweest om geen illegale ID-bewijzen te bestellen en bieden onze excuses aan dat de berichten niet eerder zijn verwijderd.

Mocht er opnieuw illegale content worden aangetroffen, bericht dat dan zo snel mogelijk naar redactie@beveiligingnieuws.nl. Dan zorgen wij voor onmiddellijke verwijdering.

Vincent Vreeken

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Illegale ID-bewijzen
« Reactie #1 Gepost op: maandag 17 juli 2023, 15:30 »
Beste Forumleden,

Via deze ingewikkelde weg zal voorlopig het forum weer actief worden beheerd, al streven wij ernaar het forum over niet al te lange tijd geheel te vernieuwen.


Ik was aan het zoeken of ik de Beheerder een PB kon sturen maar dat is voor mij blijkbaar geblokkeerd bleek toen ik de PB wilde verzenden.
Ook geen flauw idee waarom ik geblokkeerd ben maar zo is het lastig om met het Beheer in contact te komen.

Ik ben wel benieuwd hoe de plannen er nu kleine 5 jaar later bij staan gelet op het citaat wat ik Blauw gemaakt heb mede omdat er staat over niet al te lange tijd.


Het bericht wat ik wilde sturen zet ik maar even hieronder dan.



Goedemiddag Beheerder,

Het forum bestaat al aardig wat jaren en ik vroeg mij af of het niet tijd wordt voor een nieuwe layout met bijvoorbeeld een Like knop en dergelijke.
Zeg maar het forum in een nieuw fris jasje.

Ben benieuwd hoe jullie er over denken.

Groetjes Enrico
« Laatst bewerkt op: maandag 17 juli 2023, 15:32 door enrico1972 »
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.