Auteur Topic: Werkgever beveiliging gezocht  (gelezen 3449 keer)

LFW

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Werkgever beveiliging gezocht
« Gepost op: maandag 28 april 2014, 20:08 »
Hallo,

Met mijn 19 jaar al een jaar werkzaam bij twee top bedrijven in de beveiliging. Deze bedrijven hebben echter geen contracten te bieden en blijft het dus bij werken als oproepkracht. Dit bevalt, echter hunker ik wel naar iets met meer zekerheid.

Naast mijn diploma beveiliging 2 heb ik EHBO en papieren voor Buitengewoon Opsporingsambtenaar. Ook heb ik in totaal 10 weken stage gelopen bij de politie i.v.m. mijn opleiding tot handhaver. In deze stage periode heb ik opdrachten afgerond die politie studenten moeten maken in hun eerste jaar op de politie academie. Deze opleiding zou mij één jaar korting bieden op de academie, echter ben ik er achter gekomen dat de politie niets voor mij is. Een cultuurtje die niet voor mij is weggelegd, maar dat terzijde.

Naast deze ervaring heb ik 20 weken stage gelopen bij team Handhaving van een gemeente in Noord-Brabant. De werkzaamheden waren hier breed, van het signaleren van milieudelicten tot uitzetten van illegale Polen.

Toch trekt beveiliging mij meer, ondanks dat sommige mensen het zien als een 'lagere' baan. Mijn ervaring in de beveiliging is breed, van retailbeveiliging, grote evenementen tot horeca. Ik houdt van hectiek en het op de juiste manier anticiperen op bepaalde gebeurtenissen. Oplossingen bedenken in een mum van tijd en vast blijven houden aan beslissingen die je als beveiliger maakt. Dienstbaar zijn aan winkeliers, winkelend publiek, bezoekers op een festival of aan de stamgasten van een bepaalde kroeg.

Om het nog even kort samen te vatten opzoek naar een baantje in de beveiliging in Noord-Brabant (liefst omg. midden Brabant).

Bedankt voor het lezen!