Auteur Topic: Gezocht: PIR die geen katten detecteert/beste katten pir  (gelezen 8414 keer)

Marco~

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Gezocht: PIR die geen katten detecteert/beste katten pir
« Reactie #15 Gepost op: donderdag 16 november 2017, 17:50 »
Wat stel je voor Gerrit, want je kan wel prima aangeven wat men allemaal niet moet doen, maar iets constructiefs zie ik ook niet verschijnen.

Er komt iemand een serieuze vraag stellen, een vraag om advies, en wat je zegt heeft letterlijk de strekking "Ga je er zelf maar in verdiepen". Dat is zijn vraag toch helemaal niet, kom op man. Als je niet wil helpen kan je ook gewoon niets posten.

Heb je suggesties voor een bepaald merk of type? Wat zijn de alternatieven waar je het over hebt?

GerritB

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 1.097
  • Beveiliging, maar dan wel goed graag
    • Bekijk profiel
Re: Gezocht: PIR die geen katten detecteert/beste katten pir
« Reactie #16 Gepost op: donderdag 16 november 2017, 21:54 »
Als jij onze tijd gaat betalen die wij jaarlijks aan het testen en uitzoeken besteden om de diverse merken en soorten melders te testen dan wil ik die informatie hier best delen.
Zo niet dan zal je toch naar de winkel/groothandel moeten om een aantal detectoren te kopen en zelf gaan testen en uitzoeken wat het beste is en ik kan je alvast verklappen dat je het niet met 1000 euro gaat redden.

suc6

Gerrit
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

Secures

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 114
  • Secures beveiligt...
    • Bekijk profiel
    • Secures Camerabewaking en Inbraakbeveiliging
  • Bedrijf: Secures
Re: Gezocht: PIR die geen katten detecteert/beste katten pir
« Reactie #17 Gepost op: zaterdag 18 november 2017, 09:04 »
Ben het met Marco eens, het is altijd hetzelfde liedje hier... het blijft ook altijd zo lekker on topic.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Camerabewaking - Inbraakbeveiliging

Steef

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 343
  • Techniek begrijpbaar maken
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: van Bakel Beveiliging - Heesch
  • Functie: TBV-er
Re: Gezocht: PIR die geen katten detecteert/beste katten pir
« Reactie #18 Gepost op: maandag 20 november 2017, 10:02 »
Huisdieren en bewegingsmelders adviseer ik altijd om niet te doen.

Thuis ook een kat rond rennen, en die wordt beperkt in de ruimtes waar hij wel/niet mag komen.
Daar waar attractieve goederen zijn te vinden is de detectie aan op plekken waar de kat mag komen is de detectie met PIR uit, of dusdanig afgesteld dat hij niet in detectie bereik kan komen.

Woning is dan wel volledig voorzien van schildetectie en waar nodig buitendetectie.

Radar thuis alleen toepassen in een instabiele ruimte zoals de garage bijvoorbeeld.
En enkel inschakelen bij ingeschakeld alarm, i.v.m. verstoren van het 2,4 GHZ wifi signaal.