Auteur Topic: Ervaren beveiliger zoekt nog een aantal uur beveiligingswerk  (gelezen 6061 keer)

francois1968

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Securitas
  • Functie: Beveiliger
Ervaren beveiliger zoekt nog een aantal uur beveiligingswerk
« Gepost op: maandag 13 januari 2014, 17:18 »
Ik ben een ervaren all - round beveiliger met 18 jaar ervaring in de veiligheidszorg, beveiliging evenementen en (horeca) portiersdiensten. Ik ben in het bezit van alle vakdiploma's, HBO Bachelor opleiding, BHV, VAR en BTW nummer.
Voor inlichtingen kunt u mij bellen op 06-24234456

Theo van Veen

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 163
  • Uw partner op (verkeers) veiligheid gebied
    • Bekijk profiel
    • Uw partner op (verkeers) veiligheid gebied
  • Bedrijf: Scorpion Advies
  • Functie: beveiliger - verkeersregelaar
Re: Ervaren beveiliger zoekt nog een aantal uur beveiligingswerk
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 16 januari 2014, 08:33 »
Ook ik ben beschikbaar voor beveiligingswerkzaamheden (al dan niet in combinatie met de discipline "verkeersregelaar".

Heb 23 jaar ervaring o.a. met objectbeveiliging - mobiele -  en winkelsurveillance - evenementen

Mailen naar info@scorpionadvies.nl heeft in eerste aanleg mijn voorkeur omdat deze berichten ook op de telefoon uit te lezen zijn.


Blik

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Re: Ervaren beveiliger zoekt werk
« Reactie #2 Gepost op: zondag 16 november 2014, 22:34 »
Ik ben gediplomeerd met vele jaren werkervaring als Objectbeveiliger en ook op andere gebieden zoals recentelijk Markttoezichthouder en Observant bij gemeente Amsterdam. Momenteel zit ik zonder werk. Als 55plusser is ook niet makkelijk. Bij voorkeur wil ik vóór 1 januari 2015 weer aan de slag. Ik heb een handleiding van me zelf maar we kunnen zeker uitkomen. Dus kom op met de vacature. buchijan@zonnet.nl