Auteur Topic: Terugtreding  (gelezen 5960 keer)

WhizzKid

  • Technisch beheerder
  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 329
    • Bekijk profiel
    • Beveiligingsforum
Terugtreding
« Gepost op: woensdag 28 augustus 2013, 21:16 »
Dag allemaal,

4 jaar nadat ik het Beveiligingsforum oprichtte, is het zover.. user ID 1: Whizzkid, gaat aftreden.
Vanaf 1 oktober stop ik met het werken in de Beveiligingsbranche en ga ik beginnen met een nieuwe uitdaging in de Journalistiek.

Ik ben van mening dat dit forum bestuurd dient te worden door mensen die werken in de Beveiligingsbranche en "dicht bij het vuur" zitten. Daarom zal ik per 1 oktober aanstaande aftreden als Technisch Beheerder van het Beveiligingsforum.

Ik wil iedereen die deelneemt aan dit forum bedanken voor de tijd die jullie in het forum steken. Alle leden bij elkaar hebben dit forum gemaakt tot wat het nu is, en daar ben ik trots op. Toen ik startte met het Beveiligingsforum had ik nooit verwacht dat we nu op dit ledenaantal zouden staan, en er dagelijks zoveel (inhoudelijke) berichten zouden worden geplaatst.

In het bijzonder wil ik de Algemene beheerders van het Beveiligingsforum bedanken voor hun inzet, en ik hoop dat iedereen dit ook zal continueren. Ook Rob Hamberg ben ik zeer erkentelijk voor het werk dat hij heeft verzet en de samenwerking die ik als zeer prettig mocht ervaren nadat ik het eigendom van het Beveiligingsforum  aan hem heb overgedragen.

Ik wens iedereen het allerbeste voor de toekomst binnen de Beveiligingswereld, maar zeker in het privéleven.

Groet !

Mark

tomjf

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 26
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: freelance beveiliger/ evenementen beveiliger/ gastheer
Re: Terugtreding
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 30 augustus 2013, 01:15 »
Mark hartstikke bedankt voor dit geweldige forum. Heb er erg veel aan gehad en het gaat je goed ;)
dont just do it, do it right...

Rob Hamberg

  • Algemeen beheerder
  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 193
    • Bekijk profiel
    • Rob Hamberg .nl
  • Bedrijf: beveiligingsforum.nl
  • Functie: moderator
Re: Terugtreding
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 31 augustus 2013, 15:37 »
Mark,

We hadden elkaar er natuurlijk al over gesproken, maar ik wil ook hier nog even reageren.

Jammer dat je stopt op beveiligingsforum.nl, maar erg leuk om te horen dat je een nieuwe uitdaging hebt.

Ik wil jou heel erg bedanken voor je inzet, ook na de overdracht heb je nog erg veel werk verzet en ook bijvoorbeeld het inloggen via sociale netwerken opgestart. Ook heb jij de meeste invloed gehad op het forum zoals het er nu uit ziet en ik persoonlijk erg tevreden mee ben.

Nogmaals, jammer dat je stopt en heel veel succes met je nieuwe baan!

Groet,
Rob

greywolf69

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 14
  • Dit is een geweldig forum!
    • Bekijk profiel
Re: Terugtreding
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 31 augustus 2013, 16:47 »
veel succes met je nieuwe baan