Auteur Topic: NX-595e verbindt niet na internet outage  (gelezen 1874 keer)

thm

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
NX-595e verbindt niet na internet outage
« Gepost op: woensdag 12 september 2018, 12:18 »
Topic zegt het al. :)
Mijn NX8 alarm werkt prima, maar als ik bijvoorbeeld de internet router herstart, of er is een andere verstoring in de internet verbinding, dan komt de NX595e niet meer online en werkt de app niet meer.

Ik moet dan het alarmsysteem in Program mode zetten en weer afsluiten, zodat de module opnieuw enrolled en vervolgens verbinding maakt, en dan werkt het weer.

Wie heeft de gouden tip?

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: NX-595e verbindt niet na internet outage
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 12 september 2018, 15:30 »
Middels MAC adres een vast IP adres geven?

thm

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: NX-595e verbindt niet na internet outage
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 15 september 2018, 17:23 »
Ik heb hem nu een fixed IP gegeven (geen statisch DHCP), kijken of dat iets uitmaakt. Maar normaal gesproken blijft de DHCP lease gewoon geldig, ook al reboot de router...