Auteur Topic: Ats communicatie probleem  (gelezen 3050 keer)

Hein

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 60
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Ats communicatie probleem
« Gepost op: maandag 14 maart 2016, 18:18 »
Goedenavond,

Ik ben al een tijd in gevecht met de Nvd omdat er regelmatig communicatie problemen zijn. Klant krijgt vaak een totale uitval en de klant wordt gebeld. Heel vervelend want dit gebeurd dus ook 's nachts.
De 7310 back up heeft vol bereik en ik heb de netwerk beheerder het internet laten monitoren en heeft geen uitval.
Ats2000 + 7310 met tele2 abonnement.

Iemand een idee?

Mvg Hein

gieter

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Re: Ats communicatie probleem
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 15 maart 2016, 21:26 »
Gaat het om een classic of advanced?

Lijkt mij iets met de heartbeat tijd

Hein

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 60
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Ats communicatie probleem
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 16 maart 2016, 22:19 »
Advanced. Maar het probleem ligt dus wel degelijk bij de meldkamer.
Problemen met de ontvanger. Wordt nu hard aan gewerkt zeggen ze om het probleem op te lossen. Wel raar dat je er zo lang om moet zeuren en ze daarna zeggen dat het probleem eigenlijk wel bekend is.

remco8889

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 88
  • bespaar de ellende bel de erkende !
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: GUTS installatietechniek.
  • Functie: service engineer security
Re: Ats communicatie probleem
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 23 april 2016, 10:16 »
beste,

probleem is bekend. heeft te maken dat Tele2 een roaming provider is.  De GSM kiezer is enkel geschikt en in orde bevonden voor Vodafone,Kpn en t-Mobile. dat zijn de enige niet geroamde prividers in NL. deze problemen waren al omschreven op de service portaal (nog steeds offline) van UTC/GE.
Deze problemen heb ik eerder bij de hand gehad. hoop dat ik je ermee help.