Auteur Topic: misbruik subsidiegelden  (gelezen 8229 keer)

alarm

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Credex Alarm Systems
misbruik subsidiegelden
« Gepost op: woensdag 29 juni 2011, 12:30 »
 Beste Lezers,



Vorig jaar ben ik met een groep van 22 man via het UWV bij een beveiligingsbedrijf uit Hengelo terrecht gekomen, Dit bedrijf zou met behulp van loonsubsidie een leerwerktraject starten in Almere.



De verplichting die het bedrijf had, was dat iedereen zijn opleiding zou halen en dat zeker 60 tot 70% een vaste aanstelling zou krijgen.



Nu een jaar later heeft nog niemand een diploma gehaald, slechts een paar de stage uren hebben kunnen maken en wat ik eigenlijk wel het meest vervelende vind is dat ze bij de meeste mensen de illussie hebben ontnomen dat er toekomst zit in de beveiliging.



Er zou een beter controle moeten komen op dit soort zakkevullers, het is heel normaal dat loonsubsidie bij leerwerktrajecten en reintergratietrajecten wordt verstrekt. Maar je bent wel erg laag bij de grond als je willens en wetens op deze manier misbruik maakt van een situatie waar mensen met een sprankje hoop de dupe van worden. Wees allert en gewaarschuwd en controleer voor dat je gaat solliciteren bij wat voor bedrijf je terrecht komt!..

alarm

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Credex Alarm Systems
Re: misbruik subsidiegelden
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 29 juni 2011, 14:00 »
 ja ja ik weet alles van dit bedrijf in hengelo heb er zelf gewerkt ze maken misbruik waar ze maar willen tevens wordt je traject betaald en wat je er voor krijgt is niks  geen kleren of geen goeie begleiding het enigen wat hun doen is alle subsidiegeld inslikken daar zijn ze goed voor deze bedrijf zou heel hard aan moeten gepakt worden dat zo bedrijf die eigenlijk ook met de veiligheid op straat te maken heeft mensen zo kunnen belazeren en er beter op worden zonder dat er wat aan gedaan wordt en wat krijgen ze nog toe een nd nummer ja ja maar ze moeten is weten hoe dit bedrijf werkelijk in zijn werk doet tevens moet je ook vaak bellen en smsen om je geld te krijgen terwijl je dit hoort te krijgen die oplichters dus ja mensen ga met zo bedrijf nu niet mee aan de slag ze maken je alleen armer en niet beter dumpie>:D:D:D:D:D

alarm

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Credex Alarm Systems
Re: misbruik subsidiegelden
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 29 juni 2011, 14:20 »
 QuoteHumpie
dat ze bij de meeste mensen de illussie hebben ontnomen dat er toekomst zit in de beveiliging.



Men ontneemt mensen de illusie? Als het een illusie is, waarom is het dan zo erg om mensen dit te ontnemen? :S



Maar goed, 7 weken geleden is een soortegelijke \"discussie\" verwijderd. Ik ben benieuwd hoe lang deze hier blijft staan?

alarm

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Credex Alarm Systems
Re: misbruik subsidiegelden
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 29 juni 2011, 20:27 »
 Welke Hengelo ?  Overijssel of Gelderland ?

alarm

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Credex Alarm Systems
Re: misbruik subsidiegelden
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 30 juni 2011, 02:22 »
 Die in het oosten Dick :D

alarm

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Credex Alarm Systems
Re: misbruik subsidiegelden
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 30 juni 2011, 03:09 »
 Als je op dit forum iets ter discussie wil stellen, lees dit dan voor jezelf nog eens goed door voordat je het plaatst.

      Want zo  ben je met hetgeen je hier schrijft een roepende in de woestijn. Ik kan me wel voorstellen dat je dit hier

      kwijt wilt. Er is evenwel ook nog de mogelijkheid om dit aan een bond kenbaar te maken, daar hebben ze doorgaans

      wat  meer interesse voor dit soort zaken dan hier op het prikbord voor de beveiliger. Uit je verhaal blijkt eigenlijk dat dit

      zogenaamde leer-werktraject helaas niet veel heeft opgeleverd.

alarm

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Credex Alarm Systems
Re: misbruik subsidiegelden
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 30 juni 2011, 15:56 »
 Ik ben het helemaal eens met jouw opmerking Willem maar ik kan het van Humpie ook wel een beetje begrijpen.

Vaak is het wel zo dat je met meer man sterker staat maar nogmaals je hebt gelijk.

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: misbruik subsidiegelden
« Reactie #7 Gepost op: zaterdag 2 juli 2011, 15:42 »
 Hebben jullie er al eens aangedacht om 1 gezamelijke brief op te stellen waarin je alle punten benoemd en die te sturen aan jullie contactpersoon

bij het UWV met de handtekening van jullie allemaal er onder ?



Je weet nooit of het helpt maar niet geschoten is altijd mis.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

alarm

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Credex Alarm Systems
Re: misbruik subsidiegelden
« Reactie #8 Gepost op: zaterdag 9 juli 2011, 11:57 »
 Ik denk (weet bijna zeker) dat het UWV dit zeer interessant vind en er iets mee gaat doen.



Chris

Securesolutions

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 20
  • Securesolutions.nl - Spy&Beveiliging
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Securesolutions
  • Functie: Directeur, Oprichter
Re: misbruik subsidiegelden
« Reactie #9 Gepost op: vrijdag 30 maart 2012, 13:42 »
Een opleiding moet natuurlijk altijd voldoen aan de hedendaagse eisen van het vak.
Dus als hun beginnen met slecht onderwijs te geven en geen aandacht aan de leerlingen, dan zou ik een journalist benaderen, dat willen ze meestal voorkomen. Geen bedrijf wil in het nieuws slecht gepresenteerd worden. en dan zullen ze bijna zeker een verbetering proberen te verwerkeleken.

Kevin Chandi
www.securesolutions.nl spy&beveiliging, expert op het gebied van Camerabewaking, afluisterapparatuur, beveiligingskleding en meer.