Auteur Topic: Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?  (gelezen 12247 keer)

johanappel

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 186
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: teamleider horeca/evenementen en vervangend planner
Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?
« Gepost op: woensdag 6 mei 2015, 23:54 »
Hallo,

Wij willen een aantal nieuwe op maat gemaakte oortjes bestellen voor ons vaste horecateam.

Nu vind ik verschillende aanbieders, maar zie ook vaak Gabriels gehoorbescherming langs komen.

Ze komen bij je langs om alles op te meten, en voor 115 excl heb je 1 oordop op maat voor portofoon en een extra oordop voor je andere oor.

Wie is bekent met dit bedrijf, en wat vind je van de kwaliteit?

Jochem

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 95
  • Safety First
    • Bekijk profiel
Re: Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 7 mei 2015, 00:14 »
Hallo Johanappel,

In een oud topic van mij (http://www.beveiligingsforum.nl/index.php?topic=14301722.msg14313931#msg14313931) is een korte recensie gegeven over deze op maat gemaakte oortjes. Heb je deze al gezien? Het betreft de reactie van "EG-Muziek". Wellicht kun je hem een privéberichtje sturen voor meer informatie.

Zelf ben ik ook nog steeds aan twijfelen of ik deze (of andere) op maat gemaakte oortjes wil aanschaffen. Helaas zal ik zelf (en niet mijn werkgever) in dat geval volledig de kosten daarvoor moeten dekken.

Edit: Ik zie dat "EG-Muziek" sinds november 2014 niet meer actief is geweest op dit forum (http://www.beveiligingsforum.nl/index.php?action=profile;u=2693). Ik ken dit lid overigens niet persoonlijk.
« Laatst bewerkt op: donderdag 7 mei 2015, 00:18 door Jochem »

johanappel

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 186
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: teamleider horeca/evenementen en vervangend planner
Re: Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 8 mei 2015, 12:40 »

Citaat
In een oud topic van mij (http://www.beveiligingsforum.nl/index.php?topic=14301722.msg14313931#msg14313931) is een korte recensie gegeven over deze op maat gemaakte oortjes. Heb je deze al gezien? Het betreft de reactie van "EG-Muziek". Wellicht kun je hem een privéberichtje sturen voor meer informatie.

Ja dat topic ken ik, heb er zelf ook op gereageerd toen!

Echter wil ik graag wat meer recensies, aangezien ik geen 1 maar gelijk 25 aanschaf.
Als het niks is, dan is het zonde van ons geld.

Citaat
Zelf ben ik ook nog steeds aan twijfelen of ik deze (of andere) op maat gemaakte oortjes wil aanschaffen.

Wij draaien eigenlijk alleen maar met op maat gemaakte oortjes, en het resultaat is dat je vele malen beter gehoor hebt. Echt een aanrader.

Citaat
Helaas zal ik zelf (en niet mijn werkgever) in dat geval volledig de kosten daarvoor moeten dekken.
Klopt de meeste werkgevers verschaffen dit niet, het is dan ook een dure investering. Als je bedrijven hebt met 100 evenementen beveiligers of zelfs meer, dat het een dure kostenpost is.

Gelukkig voor ons bedrijf, focussen wij ons niet op horeca en evenementen, maar is dit voor ons puur een bij verkoop. Wij hebben dan ook een vast team van 25 man die samen alle diensten in de horeca en evenementen draaien.

Doordat wij onze kwaliteit hoog willen houden, hoort er dus ook bij dat de communicatie top moet zijn, vandaar dat wij standaard met dit soort oortjes werken.




Jochem

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 95
  • Safety First
    • Bekijk profiel
Re: Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 8 mei 2015, 18:19 »
Dat klinkt inderdaad als een goede reden om dergelijke oortjes aan te schaffen.

Ik hoop dat er hier nog meer recensies gegeven worden over deze oortjes, al vind ik dit forum niet zo actief (wat betreft reacties. Het aantal views van topics wil soms wel best hoog oplopen). Wellicht kun je het proberen op een van de diverse beveiliging gerelateerde Facebookgroepen, welke wel behoorlijk actief zijn.


johanappel

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 186
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: teamleider horeca/evenementen en vervangend planner
Re: Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 26 mei 2015, 09:24 »
Een aantal collega bedrijven en ik hebben een bestelling gedaan bij gabriels.

we gaan het een tijdje testen, eigenlijk de makkelijkste manier om te oordelen he.

uiteraard laat ik onze bevindingen weten!!!

Jochem

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 95
  • Safety First
    • Bekijk profiel
Re: Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 26 mei 2015, 16:04 »
Top. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen!


Jochem

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 95
  • Safety First
    • Bekijk profiel
Re: Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?
« Reactie #6 Gepost op: zondag 28 juni 2015, 22:57 »
Hoi Johanappel,

Heb je inmiddels al een update over jullie bevindingen? Zijn deze oortjes reeds opgemeten of hebben jullie ze al in ontvangst genomen?

johanappel

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 186
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: teamleider horeca/evenementen en vervangend planner
Re: Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?
« Reactie #7 Gepost op: dinsdag 30 juni 2015, 07:26 »
Hoi Johanappel,

Heb je inmiddels al een update over jullie bevindingen? Zijn deze oortjes reeds opgemeten of hebben jullie ze al in ontvangst genomen?

Die van mij zijn net binnen, op het eerste aanzicht zien ze er goed uit.
Echter test ik ze persoonlijk pas met een week of 2 a 3 bij echt hard geluid. Dan pas draai ik zelf weer een evenement.

Maar ze zitten wel als gegoten.

Jochem

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 95
  • Safety First
    • Bekijk profiel
Re: Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?
« Reactie #8 Gepost op: dinsdag 30 juni 2015, 14:45 »
Die van mij zijn net binnen, op het eerste aanzicht zien ze er goed uit.
Echter test ik ze persoonlijk pas met een week of 2 a 3 bij echt hard geluid. Dan pas draai ik zelf weer een evenement.

Maar ze zitten wel als gegoten.

Top. Ik ben benieuwd naar je bevindingen dan. Dank voor je reactie!

EG-Muziek

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Eric Gijsen- Muziekprodukties
  • Bedrijf: Eric Gijsen- Muziekprodukties
  • Functie: Eigenaar
Re: Wie heeft er ervaring met de op maat gemaakte oortjes van Gabriels?
« Reactie #9 Gepost op: woensdag 26 augustus 2015, 16:05 »
Hallo allen, ik ben ook weer een keer online ;-)

Over de oordoppen bij gabriels geen klagen alleen ben ik na verlies overgestapt naar zachte doppen. Deze zitten voor mij beter. Gabriels doet alleen maar hard materiaal dus ben ik over gegaan naar www.eartech.nl hier had ik jaren geleden mijn normale doppen al gehaald en nu mijn portosetje. Vooralsnog ben ik er erg tevreden over. Prijs is iets goedkoper dan bij gabriels maar kwaliteit net zo goed. Het is alleen je voorkeur dat de doorslag geeft. In mijn optiek zijn zachte doppen langer in te houden wat met bijvoorbeeld Lowlands en Pinkpop handig is aangezien je lange dagen maakt.

Ik hoop dat de doppen jullie bevallen in ieder geval ;-)

Groetjes Eric