Auteur Topic: En zo opeens een nieuwe lid!  (gelezen 3849 keer)

MeisjeV

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
En zo opeens een nieuwe lid!
« Gepost op: maandag 10 oktober 2011, 16:36 »
Goededag allemaal!

Na even neuzen op een zeer gezellige forum, vond ik het wel even tijd om mijzelf voor te stellen. ;)

Mijn nam hier in MeisjeV (ach, namen verzinnen is lastig ;) ). Sinds juni dit jaar heb ik mijn beveiligingsdiploma gehaald en ben ik in de evenementenbeveiliging (op oproep) aan de slag gegaan. Momenteel heb ik best al wat events gehad waaronder in de Heineken Music Hall. Maar natuurlijk zoek ik wel iets vastigheid dus ik ben druk aan het solliciteren.

Verder hou ik mijzelf bezig met hondengeleider, aangezien dat de kant waar ik uiteindelijk toe wil gaan. Dit leer ik ondertussen ook op een KNPV club gewoon als lid omdat ik het wel belangrijk vind om goed met honden uiteindelijk te gaan werken.

Daarnaast train ik 2x in de week Hapkido (vechtsport uit Korea) en ben ik te vinden op events als CastleFest en Elf (maar dan als gast ;) ).

Groetjes,

MeisjeV

Mik

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Re: En zo opeens een nieuwe lid!
« Reactie #1 Gepost op: maandag 10 oktober 2011, 22:30 »
Welkom op het forum!

Raymond

  • Gast
Re: En zo opeens een nieuwe lid!
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 11 oktober 2011, 19:09 »
Welkom!! ;D

X-Beveiliger

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 82
  • IT Security
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Diversen
  • Functie: Technical Systems Engineer
Re: En zo opeens een nieuwe lid!
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 12 oktober 2011, 06:59 »
Welkom!  :)

Kom je op je "privé" events ook wel eens In Extremo en/of Saltatio Mortis tegen?

MeisjeV

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: En zo opeens een nieuwe lid!
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 12 oktober 2011, 13:41 »
Dat laatste kom ik wel eens tegen ;) Nieuwste cd ligt in mijn auto en hun collectie klinkt goed hier door mijn speakers. ;)