Auteur Topic: App ats advanced  (gelezen 6305 keer)

dennis136

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 12
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
App ats advanced
« Gepost op: dinsdag 25 oktober 2016, 10:21 »
Wil graag de app laten werken via een experiabox v10. Iemand ervaring hoe deze exact in te stellen in het modem???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Joep

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 304
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: App ats advanced
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 25 oktober 2016, 18:25 »
Wil graag de app laten werken via een experiabox v10. Iemand ervaring hoe deze exact in te stellen in het modem???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jeetje, doe vooral niet teveel moeite met het geven van informatie   ;)
Sorry maar er komen de laatste tijd veel mensen hier die een probleem ergens mee hebben en maar verwachten dat de andere gebruikers een glazen bol hebben en zo de benodigde informatie maar kunnen raden.

Het instellen van de router is het minst moeilijk, daar hoef je eigenlijk alleen maar een poort te forwarden naar de centrale.

Hoe zit het met je centrale? heb je deze zelf geinstalleerd en heb je alle gegevens en kan je daar eventueel wat dingen wijzigen, of is de centrale geinstalleerd door een bedrijf?

Je zal namelijk moeten weten naar welke poort de centrale luistert en wat de encryptiesleutel is want deze moet je in je APP invullen.
Verder vul je in de APP ook het (externe) IP Adres in en dan zou je verbinding moeten kunnen maken.


dennis136

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 12
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: App ats advanced
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 25 oktober 2016, 19:59 »
Het gaat hier om de 1000a ip 026.026.140. Werk zelf in de beveiliging dus het verhaal qua app instelling tbv telefoon en de instellingen in de centrale dat is me wel duidelijk. Heb de app ook al werkend gekregen met andere modems. Ik loop vast op de experiabox v10.
Ik maak daarin een nieuwe applicatie aan en die noem ik advisor advanced, vervolgens een nieuwe item en dit vaste ip adres wat daar in terug komt luistert naar poort 32000


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dennis136

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 12
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: App ats advanced
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 25 oktober 2016, 20:02 »
Vervolg: ik loop alleen vast daarin ik heb het idee dat ik wat vergeet of moet je applicatie onder een bepaalde app groep vallen in het modem. Er zijn diverse keuzes voor wie de experiabox v10 kent. Heeft iemand een soort van stappenplan daar in? Grtn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mark rijswijk

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 28
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: App ats advanced
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 26 oktober 2016, 17:13 »
Vervolg: ik loop alleen vast daarin ik heb het idee dat ik wat vergeet of moet je applicatie onder een bepaalde app groep vallen in het modem. Er zijn diverse keuzes voor wie de experiabox v10 kent. Heeft iemand een soort van stappenplan daar in? Grtn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Reageerd hij wel op intern ip adres?

De combinatie met ziggo heb ik meer gehoord ( ook hier)dat deze problemen geeft.  Vandaar de vraag of hij wel intern werkt.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

gieter

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Re: App ats advanced
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 27 oktober 2016, 19:57 »
Heb zelf een aantal x een experiabox v10 geconfigureerd

Een regel aangemaakt met de juste poort er in

Bij het instellen van de poort forwarding  niet het interne ip ingevoerd maar in de lijst met aangesloten apparaten het mac adres van de ccs gekozen.

Tot nu toe werkt dit perfect



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dennis136

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 12
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: App ats advanced
« Reactie #6 Gepost op: vrijdag 28 oktober 2016, 09:36 »
Intern heb ik niet geprobeerd. Ga het eens proberen wat gieter heeft gezegd als ik weer bij die klant ben.
Is er nog een hulplijn bij KPN die daar echt verstand van hebben van dit soort zaken??


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jemmie

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 235
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: App ats advanced
« Reactie #7 Gepost op: zaterdag 29 oktober 2016, 10:54 »
Geen enkele provider geeft ondersteuning voor alarm apparatuur. Wat gieter zegt werkt het beste en de ccs geen static ip geven maar een dhcp binding maken in modem, dat werkt meestal ook wat beter